طرح کنترل و نظارت یک هزار و ۸۰۴ دستگاه ناوگان حمل ونقل عمومی جاده ای سیستان و بلوچستان

از ابتدای طرح نوروزی تا ۱۷ فروردین ماه امسال تعداد یک هزار و ۸۰۴دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای در محورهای مواصلاتی تحت‌ پوشش این اداره کل با هدف افزایش ایمنی سفر در ایام تعطیلات نوروزی، مورد کنترل و نظارت قرار گرفتند.

  تیمورباقری معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: در بازه ی زمانی مذکور از مجموع یک هزارو ۸۰۴ دستگاه ناوگان مورد کنترل و نظارت قرار گرفته، که از این تعداد ۱۸۲ تخلف به کمیسیون های مربوطه جهت رسیدگی ارجاع داده شدند.

وی افزود:از این تعداد ناوگان بازدید شده ، یک هزار و ۶دستگاه ناوگان اتوبوسی،۶۰۲ دستگاه ناوگان باری و ۱۹۶ دستگاه مربوط به سواری برون شهری بوده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان تصریح کرد:طرح کنترل و نظارت بر تردد وسایل نقلیه عمومی حمل بار و مسافر به منظور امنیت سفر، ارتقای ایمنی عبور و مرور و کاهش تصادفات در راستای طرح نوروز؛ به شکل گشت‌های مشترک با پلیس راه و ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان‌ها در کلیه محور‌های مواصلاتی و به شکل بازدید‌های میدانی از ناوگان عمومی حمل‌ونقل و کنترل مدارک و تجهیزات ایمنی آنها در طول راه‌ها و محور‌های مواصلاتی استان انجام گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار