برگزاری پنجمين کنگره بين المللی قلب

پنجمين کنگره بين المللی قلب با حضور پژوهشگران داخلی و خارجی به میزبانی مشهد برگزار می شود.

دبیر اجرایی پنجمین کنگره بین المللی قلب کاسپین گفت: این کنگره در روزهای ۲۴ تا ۲۶ فروردین ، به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد و با حضور استادان و صاحب نظرانی از داخل و خارج کشور برگزار می شود.

بهزاد علیزاده محور‌های این کنگره را شامل سرفصل‌های درمان‌های تهاجمی، غیر جراحی در بیماری‌های مادرزادی و ساختمانی قلب، بیماری‌های دریچه‌ای قلب بیماری‌های قلب جنین، اختلالات ریتم قلب، بیماری‌های عروق محیطی سکته‌های مغزی نارسایی قلب و ابزار‌های داخل قلبی سرطان و قلب ژنتیک و قلب برشمرد.

 وی افزود: ارائه روش‌های مختلف تصویر برداری قلبی، پرستاری بیماری‌های قلبی همزمان با ارائه مقالات به صورت الکترونیک، انجام اقدامات آنژیوگرافی و اینترونشن به صورت زنده، ارائه موارد پیچیده درمان‌های قلبی همراه با کارگاه‌های جانبی عملی تشریح قلب الکتروکاردیوگرافی با حضور استادان صاحب نظر طراز اول ایران و کشور‌های مختلف جهان از جمله، ترکیه، آلمان، هند، ایتالیا، تاجیکستان، انگلستان، ویتنام، ترکمنستان، آذربایجان، تایلند و افغانستان و با مشارکت بیش از ۲۸ دانشگاه علوم پزشکی، انجمن‌های علمی و مراکز تحقیقات قلب و عروق داخل وخارج کشور از دیگر برنامه‌های این کنگره‌ی سه روزه خواهد بود.

پزشکان و پرستاران علاقه مند، می‌توانند برای شرکت در این همایش ثبت نام و برای دریافت اطلاعات بیشتر به وبسایت WWW.Meeting.CaspianHeart.com مراجعه کنند و یا با شماره ۳۸۹۳۰۴۵-۰۵۱ دبیر خانه همایش تماس بگیرند.

پنجمین کنگره بین المللی مداخلات تهاجمی غیر جراحی در بیماری‌های مادرزادی ساختمانی و دریچه‌ای قلب ۲۰۲۴ به همت بنیاد قلب کاسپین، دانشگاه علوم پزشکی مشهد و با همکاری آستان قدس رضوی و بنیاد جهانی قلب CSI با حضور استادان و صاحب نظرانی از داخل و خارج کشور برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.