روز پرکار اورژانس هوایی استان تهران

۴ سورتی پرواز بالگرد و یک پرواز بال ثابت روز پرکاری را برای اورژانس هوایی استان تهران رقم زد.

اولین ماموریت اورژانس هوایی استان تهران در ساعت ۷ صبح با همراهی تیم جراحی قلب بیمارستان امام خمینی (ره) جهت انتقال قلب یک جوان ۲۱ ساله از مشهد به تهران توسط هواپیمای بال ثابت انجام شد و قلب این جوان در کمترین زمان جهت پیوند به خانم ۳۷ منتقل شد.

دومین ماموریت نیز توسط بالگرد اورژانس هوایی استان تهران جهت انتقال قلب جوان مشهدی در ماموریت اول از فرودگاه مهرآباد به بیمارستان امام خمینی (ره) رقم خورد.

در سومین ماموریت متوالی اورژانس هوایی استان تهران، مردی ۸۸ ساله که دچار سکته حاد مغزی شده بود از لواسان به تهران صورت گرفت.

با اعلام ماموریت در ساعت ۱۳:۰۰ از سوی مرکز ارتباطات اورژانس استان تهران به پایگاه اورژانس هوایی مبنی بر اعلام نیاز آمبولانس شهری پایگاه لواسان جهت انتقال هوایی فردی ۸۸ ساله با بالگرد اورژانس هوایی در ساعت ۱۳:۱۹ در پد فرود پایگاه اورژانس لواسان بر زمین نشست و در ساعت ۱۳:۳۶ دقیقه بیمار با وضعیت پایدار به آمبولانس مستقر در بوستان ولایت جهت انتقال به بیمارستان لقمان تحویل داده شد.

چهارمین ماموریت اورژانس هوایی تهران در ساعت ۱۶:۲۶ در پی سقوط از ارتفاع کودک ۱۲ ساله در فاز ۸ پردیس انجام شد که بلافاصله بالگرد جهت انتقال مصدوم به بیمارستان امام خمینی (ره) به پرواز در آمد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار