­وزیر بهداشت خبر داد:

انجام ۱۵۰ هزار عمل جراحی در ایام نوروز

عین اللهی گفت: در ایام نوروز بخش اورژانس و درمان به صورت ۱۰۰ درصدی فعال بود و بیش از ۴ میلیون ویزیت و ۱۵۰ هزار عمل جراحی انجام شد.

بهرام عین اللهی تصریح کرد: تمام کارکنان حوزه سلامت در مراکز درمانی باید موضوع کرامت بیماران را رعایت کنند؛ چرا که محترم شمردن شان انسانی افراد از جمله اولویت‌های ماست و امیدواریم همگام با توسعه، به مسائل اخلاقی و فرهنگی بیشتر توجه شود.

وی افزود: مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی باید با یکدیگر هماهنگ و همدل باشند و در جهت خدمت به مردم کار کنند؛ چرا که برنامه‌های مهم وزارت بهداشت از جمله سلامت خانواده و جوانی جمعیت جز با هماهنگی و انسجام در مجموعه نظام سلامت کشور، حاصل نمی‌شود.

وزیر بهداشت تصریح کرد:فرصت خدمت کوتاه است و باید این فرصتی که خداوند متعال عنایت کرده، برای خدمت به مردم نهایت بهره را ببریم و اقداماتی مثبت و ماندگار برجای بگذاریم؛ به عبارتی باید بتوانیم از فرصت خدمت را به فصل شکوفایی و تجلی کار‌های ماندگار مبدل کنیم.

عین‌اللهی خاطرنشان کرد: انقلاب ما انقلاب مستضعفین است و اقداماتی که در طول سال‌های پس از انقلاب در کشور انجام شده، غالبا در مسیر خدمت رسانی به اقشار محروم و کم برخوردار جامعه بوده است. از جمله، خدمات بیمه سلامت در این مسیر، ابعاد و آثار ماندگاری داشته است؛ چراکه ۵ دهک جامعه از این طریق بیمه شدند و هیچ بیمار مستضعفی از هیچ خدمت درمانی باز نمی‌ماند.

وی با بیان اینکه سلامت مردم خط قرمز وزارت بهداشت محسوب می‌شود، افزود: مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی باید با یکدیگر هماهنگ و همدل باشند و در جهت خدمت به مردم کار کنند؛ چرا که برنامه‌های مهم وزارت بهداشت از جمله سلامت خانواده و جوانی جمعیت جز با هماهنگی و انسجام در مجموعه نظام سلامت کشور، حاصل نمی‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار