۵۲ نفر از مصدومان حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان از بیمارستان ترخیص شدند

از مجموع ۷۷ مصدوم حادثه تروریستی جنوب سیستان و بلوچستان که در بیمارستان‌های شهرستان‌های چابهار و راسک بستری بودند ۵۲ نفر از آن‌ها ترخیص شدند و ۲۵ نفر دیگر همچنان بستری هستند.

سعید کریمی  معاون درمان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی  با حضور در بیمارستان امام علی(ع) چابهار ضمن عیادت از مجروحان حادثه تروریستی در این شهرستان، در مورد آخرین وضعیت عمومی مجروحان  اظهار کرد: به دنبال حادثه تروریسی که در جنوب سیستان و بلوچستان اتفاق افتاد با دستور وزیر بهداشت و وظیفه ای که معاونت درمان در خصوص بیماران دارد برای بررسی وضعیت درمان بیماران و قدردانی از کادر بهداشت و درمان که فداکارانه و ایثارگرانه در شرایط خیلی دشوار خدمت رسانی به مجروحان را انجام دادند در این منطقه حاضر شدیم.

وی با اشاره به اینکه خدمات رسانی و درمان مجروحان حادثه تروریستی به خوبی انجام شده است تصریح کرد: ۴۴ مصدوم این حادثه به بیمارستان چابهار منتقل که از این تعداد ۲۹ نفر به صورت سرپایی درمان و مرخص شدند.

معاون درمان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: از ۱۵ مجروح دیگر این حادثه ۱۳ نفر آن‌ها وضعیت خوبی دارند و در چند روز آینده مرخص خواهند شد ۲ نفر دیگر نیازمند درمان پیشرفته هستند که برنامه ریزی‌ها برای درمان آن‌ها انجام شده که خوشبختانه شرایط این بیماران اکنون پایدار است و نگرانی خاصی در این باره وجود ندارد.

وی ضمن قدردانی از کادر درمان جنوب سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه درگیری‌هایی که رخ داده در هر ۲ شهرستان چابهار و راسک در نزدیکی بیمارستان‌ها بوده و کادر درمان فداکارانه و ایثارگرانه خدمت رسانی به مجروحان را انجام دادند.

کریمی بیان کرد: در شهرستان راسک نیز شرایط مجروحان پایدار است که از مجموع ۳۳ مجروح، ۲۳ نفر به صورت سرپایی درمان و مرخص شدند و ۱۰ بیمار باقی مانده نیاز به عمل جراحی ثانویه دارند که کارهای آن‌ها در حال انجام و در مجموع شرایط تحت کنترل است.

وی افزود: از نظر پزشک جراح، بیهوشی، اتاق عمل، دارو و تجهیزات هیچ مشکلی وجود ندارد و همه شرایط برای مجروحان حادثه تروریستی جنوب سیستان و بلوچستان مهیاست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۶ ۱۹ فروردين ۱۴۰۳
تا زمانی که به عبدالحمید مماشات بشه.باهاش برخورد نشه.بلوچستان ارام نمیشه.یک سال و نیم هست که آتیش بیار معرکه شده.اونوقت شما پی چی هستید.تا قبل دیرشدن این غده سرطانی رو از دامن سیستان و بلوچستان دور بندازید.رهبر کل تروریستهای جنوب شرق خود این عبدالحمید هست.
آخرین اخبار