حمله تروریستی در سیستان و بلوچستان با هدف جلوگیری از توسعه استان انجام شد

فرماندار ویژه چابهار گفت: حمله تروریستی در شهرستان‌های چابهار و راسک با هدف جلوگیری از روند رو به رشد توسعه سیستان و بلوچستان و توسعه سواحل مَکُران انجام شد.

جواد سپاهی   اظهارکرد: در سال جهش تولید با مشارکت مردم می‌توانیم به کوری چشم جیره خوران رژیم صهیونیستی روز به روز سواحل مَکُران را در مدار پیشرفت قرار دهیم.

وی بیان کرد: دشمن دنبال صدمه زدن و مانع پیشرفت سواحل مَکُران بوده ولی ما می‌توانیم با کارهای فرهنگی و آگاه سازی دقیق مردم با همراهی رسانه‌ها و نخبگان جوان در معرفی مثبت این خطه اقتصادی و گردشگری قدمی مثبت برداریم.

فرماندار چابهار نگاه و خواسته‌های مردم را برای توسعه این منطقه ستودنی دانست و گفت: مردم یکی از مهمترین همراهان و همفکران مدیران شهرستان هستند و تمامی مدیران می‌توانند برای رونق شهرستان همراهی ویژه‌ای با مردم داشته باشد.

وی با بیان اینکه تکریم مقام شهدا و مجروحان حادثه تروریستی چابهار در اولویت کاری است افزود: تمامی مسوولان می بایست در تکریم مقام شهدا و مجروحان حادثه اخیر طوری مدیریت و برنامه ریزی کنند که در مرحله اول رسیدگی برای درمان مجروحین براساس نیازهای هر فرد را انجام دهیم و در صورت نیاز هیچ مشکلی برای انتقال آنها به مراکز فوق تخصصی مورد نیار نداریم و در مرحله بعد درصد جراحت را مشخص و برای خدمات رسانی آنها اقدام خواهیم کرد.

سپاهی ادامه داد: روند درمان حادثه دیدگان با حضور وزیر بهداشت در ایرانشهر و معاون درمان وی در چابهار در حال پیگیری و مقدمات مورد نیاز برای افرادی که نیاز به انتقال برای درمان تخصصی تر هستند صورت گرفته است.

وی ضمن تشکر از تمامی عوامل دخیل در آزاد سازی گروگان ها و مدیریت بعد از آن که نشان دهنده یک خردجمعی بود، گفت: تمامی دست اندرکان از سازمان آتش نشانی، خدمات شهری شهرداری، هلال احمر، اورژانس و تمامی نیروهای امنیتی که توانستند با یک فرماندهی واحد این بحران را مدیریت کنند قدردانی می‌شود.

رییس شورای تامین چابهار ادامه داد: کادر بهداشت که در جبهه درمان سنگ تمام گذاشته و از همان لحظه اولیه در آماده باش کامل بوده و تمامی نیروهای متخصص غیر شیفت را فراخواندند و توانستند براساس امکانات موجود به حادثه دیدگان خدمات رسانی کردند.

وی بیان کرد: با همراهی مردم، معتمدان ریش سفیدان می‌توانیم اهداف پلید دشمن را خنثی کنیم چرا که تفرقه اصلی دشمن منفی جلوه دادن استان و سواحل مَکُران است.

 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار