تأمین امنیت غذایی مردم خط قرمز ماست

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اهر گفت:تأمین امنیت غذایی مردم خط قرمز ماست و حفاظت از اراضی کشاورزی به عنوان بستر تولیدات کشاورزی و مهمترین منبع تأمین و حفظ امنیت غذایی جامعه، از اساسی‌ترین اولویت‌های جهاد کشاورزی است.

علی نجفی گفت: در راستای صیانت از اراضی کشاورزی و حفظ امنیت غذایی با حضور نماینده دادستان عمومی وانقلاب، فرماندهی نیروی انتظامی، مدیر جهاد کشاورزی ۱۰۰ هزار مترمربع از اراضی درجه ۱ کشاورزی شهرستان که بصورت غیر قانونی تغییر کاربری شده بود در قالب اجرای حکم تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری زارعی و باغ‌ها به حالت قبل بازگشت.

وی افزود: هرگونه تغییر کاربری غیرمجاز و دست‌درازی به یکپارچگی اراضی، استقلال کشور را در امنیت غذایی نشانه خواهد گرفت که در این خصوص با متخلفان و ناقضان قانون بصورت قانونی برخورد قاطع صورت خواهد گرفت.

وی با تاکید بر اینکه نیرو‌های یگان حفاظت اراضی کشاورزی بصورت شبانه روزی و مستمر حضور فعال دارند و گشت‌زنی انجام می‌شود ادامه داد: مردم بهترین مدافعان اراضی کشاورزی میباشند و گزارش‌های مردمی که با سامانه تلفنی ۱۳۱ ثبت می‌گردد با فوریت توسط یگان حفاظت شهرستان پیگیری می‌شود و با هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز با دستور دستگاه قضایی طبق قانون جلوگیری خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار