دارو بیماران خاص باید هرچه زودتر تامین شود

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری همدان بر تامین هر سریعتر دارو برای بیماران خاص تاکید کرد.

تامین دارو بیماران خاص باید هرچه زودتر تامین شود به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ علی اصغر ناظری پور معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری همدان با بیان اینکه بهداشت عمومی و سلامت اجتماعی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید مورد توجه جدی دستگاه های اجرایی قرار گیرد، افزود: خوشبختانه امنیت غذایی و سلامت اجتماعی شهرستان همدان وضعیت مطلوبی دارد و مسئولان اقدامات موثری را در این زمینه انجام داده اند.

وی با اشاره به کشت سبزی های آلوده در شهرستان همدان گفت: در سال های اخیر اقدامات خوبی برای مقابله با پدیده سبزی‌کاری های غیرمجاز از سوی دستگاه های مربوطه انجام شده است.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری همدان بیان کرد: در بازدیدهایی که داشتیم کشت سبزیجات با آب آلوده خیلی کم مشاهده شده است.

ناظری پوربا بیان اینکه اقدامات خوبی در حوزه دامپزشکی صورت گرفته است، گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون در این رابطه 20هزار بازدید انجام شده، که ده هزار مورد آن در ایام عید بوده است.

وی با اشاره  به اینکه فوت بر اساس کم تحرکی در سال 95 سی و پنج درصد بود است، افزود: این تعداد در سال 96 سی و هفت نیم درصد است.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری همدان تاکید کرد: موضوع تحرک  و ورزش همگانی باید مورد توجه جدی مسئولان قرار گیرد زیرا چاقی و اضافه وزن بسیاری از بیماری ها و مشکلات را بدنبال دارد.

ناظری پور با اشاره به شیوع تب کریمه  کنگو در همدان گفت: تا کنون یک مورد تب کریمه کنگو در شهرستان ملایر گزارش شده است، که خوشبختانه اقدام موثری توسط دام پزشکی همدان برا مهار کامل آن انجام شده است.

انتهای پیام/د.ا

تامین دارو بیماران خاص در اولویت باشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.