مصدومیت بلای جان پرسپولیسی ها

تیم فوتبال پرسپولیس در فصل جاری با مصدومیت بازیکنان ملی پوش در فیفا دی مواجه شده است.

تیم فوتبال پرسپولیس در فصل جاری با  مصدومیت بازیکنان ملی پوش در فیفا دی مواجه شده است، که علیرضا بیرانوند دروازه بان این تیم جدیدترین قربانی سرخپوشان در فیفا دی هست که از ناحیه مچ دست دچار شکستگی شده است.  

مرتضی پور علی گنجی 

تیم ملی فوتبال ایران در حالی قهرمان تورنمنت ۴ جانبه اردن شد که مرتضی پور علی گنجی مدافع ملی پوش پرسپولیس  در دقیقه ۴۸ فینال این رقابت‌ها مقابل قطر مصدوم شد و بعد از بررسی تیم پزشکی مشخص شد که رباط صلیبی این بازیکن پاره شده  و او ۶ ماه دور از میادین دور خواهد بود.

یاسین سلمانی 

با وجود اینکه یاسین سلمانی بازیکن ملی پوش پرسپولیس  در جریان بازی با تیم گل گهر دچار پارگی رباط صلیبی شد، اما سرخپوشان مدعی هستند که سفر‌های متعدد برای بازی در تیم ملی امید و پرسپولیس  باعث آسیب دیدگی این بازیکن شده است.  

وحید امیری 

امیری در نوروز ۱۴۰۱ در اردوی تیم ملی مصدوم شد و در نهایت یک ماه بعد دیسک کمر خود را عمل جراحی کرد. البته امیری با تلاش‌های زیاد خودش را به جام جهانی قطر رساند. این بازیکن به علت مصدومیت در ناحیه همسترینگ جام ملت‌های آسیا و اغلب بازی‌های نیم فصل اول را از دست داد، اما بعد از رفع آسیب دیدگی اش دوباره به تمرینات سرخپوشان برگشت و  سرخپوشان را در بازی‌های لیگ برتر همراهی می‌کند.  

وحدت هنانوف 

وحدت هنانوف مدافع ملی پوش پرسپولیس در بازی تیم ملی تاجیکستان مقابل عربستان در دقیقه ۳۵ مصدوم شد. این بازیکن به تازگی در تمرینات پرسپولیس حضور یافته و زیر نظر کادر پزشکی تمرین می‌کند.  

علیرضا بیرانوند 

مصدومیت بیرانوند باعث تنش بین تیم ملی و باشگاه پرسپولیس شده است. در حالی که کادر پزشکی تیم ملی فوتبال معتقد هست، که بیرانوند در تمرینات سرخپوشان دچار مصدومیت شده  و در اردوی تیم ملی مشکلی نداشته است، اما پرسپولیسی‌ها واکنش تندی نشان دادند و مدعی شدند که عدم صداقت كادر پزشکی تیم ملی باعث شده است که بیرانوند را در چند بازی نداشته باشند. 

به هر حال بیرانوند مچ دست آسیب دیده خود را گچ گرفته است و تیم پزشکی پرسپولیس اعلام کرد که این گلر ۴ الی ۶ جلسه قادر به همراهی سرخپوشان در بازی‌های لیگ برتر فوتبال نیست.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار