خروش یکپارچه ساکنان خلیج فارس علیه جنایات رژیم صهیونیستی در روز قدس

مردم مبارز و غیور سراسر استان بوشهر، زادگاه مرد رئیسعلس دلواری همزمان با سایر نقاط کشور با خروشی یکپارچه راهپیمایی روز جهانی قدس را آغاز کردند. 

امروز در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بوشهری‌ها به خیابان آمدند تا با مشت‌های گره کرده حضور ۴۵ ساله خود را در راهپیمایی روز قدس استمرار بخشند.

امسال حال و هوای روز قدس با توجه به عملیات طوفان الاقصی، شکست هیمنه رژیم جعلی صهیونیستی و جنایات ددمنشانه این رژیم غاصب بر ضد زنان، کودکان و مردم بی دفاع غزه و فلسطین متفاوت‌تر از سال‌های قبل است و شاهد حضور گسترده اقشار مختلف در این تجمع جهانی هستیم.

اقشار مختلف مردم استان بوشهر با حضوری حماسی و پرشور، حمایت از آرمان ملت مظلوم فلسطین و انزجار خود را از رژیم صهیونیستی و حامیانش نشان دادند تا قدس همچنان مساله اول دنیا و امت اسلام بماند.

در شهر بوشهر مردم روزه دار و انقلابی به همراه مسئولان از ساعاتی قبل از شروع راهپیمایی (ساعت ۱۰) گردهم آمدند تا پایتخت مبارزات ضد استعماری شاهد جلوه دیگری از خشم انقلابی بر ضد استکبار جهانی و رژیم کودک کش صهیونیستی باشد.

اهتزاز پرچم‌های سه رنگ ایران، فلسطین، حزب الله لبنان، جنبش حماس در کنار پلاکارد‌هایی با مضامین دفاع از فلسطین و محکومیت رژیم صهیونیستی در راهپیمایی روز جهانی قدس در بوشهر جلوه‌ای زیبا و غرورآفرین به این مراسم داده است.

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، طبق نام‌گذاری امام راحل (ره) برای حمایت از مردم فلسطین، روز جهانی قدس نام‌گذاری شده است. بنیانگذار جمهوری اسلامی در سال ۱۳۵۸ از مسلمانان جهان خواست برای حمایت از مردم فلسطین و کوتاه کردن دست رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی راهپیمایی کنند. در این روز مراسم متعددی در کشور‌های مختلف جهان در حمایت از فلسطینیان برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.