دعوت نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری برای حضور در روز جهانی قدس

آیت الله رمضانی در پیامی از مردم مومن گیلان برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

در پیام آیت الله رضا رمضانی یکی از نمایندگان مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری آمده است:روز قدس مصداق عینی یدالله مع الجماعه است که مردم شریف گیلان به تبعیت از فرمان زعیم عالیقدر و رهبر فرزانه خود، امسال در خیابان‌های شهر و روستا به آن عینیت خواهند بخشید.

در بخش دیگری از پیام آیت الله رمضانی آمده: اوج گیری بی رحمی ها، خوی درندگی رژیم اشغالگر قدس در مقابل انسان‌های بی دفاع، حقانیت مخالفت نظام اسلامی با صهیونیسم را بیش از پیش برای مردم دنیا آشکار کرد تا افکار عمومی محکمه صالحه برای جنایات این رژیم باشد.

در این پیام آورده شده است: گسترش دامنه جنایت این رژیم متجاوز در روز‌های اخیر به خاک سیاسی جمهوری اسلامی ایران در کشور سوریه و شهادت سرداران رشید سپاه، انگیزه مضاعفی برای خشم مقدس مردم ایران اسلامی شده تا راهپیمایی روز قدس امسال را با پیکر پاک شهدای قدس، متفاوت‌تر از سال‌های گذشته برگزار کنند و اکنون که در‌های آسمان باز است مومنین روزه دار به مدد جایگاه رفیع شهید محراب این ماه، از خداوند در نابودی رژیم کودک کش استعانت جویند و برای پیروزی قریب الوقوع مردم مظلوم فلسطین از هیچ تلاشی دریغ نورزند.

در پیام آیت الله رمضانی آمده است: سلام و سپاس بر قدم‌هایی که روز جمعه، خیابان‌های استان گیلان را متبرک به نام قدس شریف خواهند کرد.

 

برچسب ها: قدس ، راهپیمایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.