مسیر راهپیمایی روز قدس در یزد اعلام شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در ۸۰ نقطه استان، گفت: این مراسم در شهر یزد ساعت ۱۱ از میدان شهید بهشتی (ره) آغاز می‌شود.

حجت الاسلام محمد فخرالدینی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، با اشاره به برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور گسترده قشر‌های مختلف مردم شهر‌ها و روستا‌ها در ۸۰ نقطه استان، گفت: مردم دارالعباده یزد همراه با امت اسلام و مردم قهرمان ایران در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در راهپیمای روز جهانی قدس شرکت می‌کنند.

 

وی افزود: تمهیدات لازم با همکاری دستگاه‌های اجرایی و تشکل‌های مردمی برای برگزاری با شکوه راهپیمایی انجام شد.

حجت الاسلام فخرالدینی تصریح کرد: این مراسم در شهریزد در ساعت ۱۱ از میدان شهید بهشتی (ره) آغاز می‌شود و راهپیمایان پس از عبور از خیابان‌های امام خمینی (ره) و قیام در مسجد ملا اسماعیل ،محل نماز جمعه، حضور می‌یابند.

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گفت: راهپیمایی روز قدس در ۲۱ شهر و برخی روستا‌های استان قبل از اقامه نماز جمعه برگزار می‌شود و مردم بار دیگر خشم و تنفر خود را به غاصبان رژیم صهیونیستی و حامیانش اعلام می‌دارند.

 به فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره)، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس و اعلام همبستگی با مردم مظلوم فلسطین و اعلام انزجار از اسرائیل غاصب نامگذاری شده که در سراسر عالم اسلام راهپپمایی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی

اعلام مسیر  راهپیمایی روز قدس در یزد 

برچسب ها: راهپیمایی ، قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.