سامسونگ از فلسفه طراحی محصول خود برای سال ۲۰۳۰ پرده برداشت

غول کره‌ای با فلسفه طراحی محصول جدید خود چند ویژگی ازجمله ضرورت، نوآوری و هماهنگی را پیش می‌گیرد.

سامسونگ برای سال ۲۰۳۰ برنامه‌های بزرگی دارد. این شرکت مستقر در کره جنوبی می‌خواهد تا سال ۲۰۳۰ به بزرگ‌ترین تولیدکننده تراشه‌های نیمه‌هادی جهان تبدیل شود و اکنون فلسفه طراحی محصول جدید خود را نشان داده است که در سال ۲۰۳۰ اجرایی خواهد شد. غول کره‌ای، چشم‌انداز خود را ۱۶ آوریل ۲۰۲۴ (۲۸ فروردین) در هفته طراحی میلان ۲۰۲۴ به نمایش خواهد گذاشت.

به گزارش SamMobile، «تی‌ام رو» (TM Roh)، مدیرعامل سامسونگ MX، سرمقاله جدیدی را برای افشای فلسفه طراحی محصول جدید این شرکت و مواردی که می‌خواهد برطرف کند، نوشته است. غول کره‌ای با فلسفه طراحی محصول جدید خود که Samsung Design Identity 5.0 نام دارد، چند ویژگی ازجمله ضرورت، نوآوری و هماهنگی را پیش می‌گیرد.

مدیر ارشد سامسونگ فاش کرد که آنها بیش از ۱۵۰۰ طراح در هفت استودیو طراحی خود از سراسر جهان دارند. آنها از فلسفه طراحی سامسو‌نگ - Inspired by Humans, Creating the Future - استفاده می‌کنند که از زمان آغاز به کار بخش موبایل آن در سال ۱۹۹۶ تغییری نکرده است. بااین‌حال، نحوه زندگی، تجربه زندگی و استفاده مردم از محصولات دائماً درحال تغییر است و سامسو‌نگ می‌خواهد استراتژی خود را برای آینده اصلاح کند.

فلسفه طراحی جدید سامسونگ

سامسونگ با فلسفه طراحی جدید DI 5.0 خود می‌خواهد محصولاتی با سه ویژگی طراحی بسازد: با طراحی Essential، این شرکت می‌خواهد روی هدف اصلی محصولات خود تمرکز کند. به‌عنوان مثال، گلکسی s24 دارای طراحی نسبتاً ابتدایی با حاشیه‌های نازک است و از همان زبان طراحی سایر گوشی‌های گلکسی استفاده می‌کند. طراحی Innovative در محصولات سامسونگ می‌تواند اشکال مختلفی داشته باشد، مانند قابلیت ترجمه هم‌زمان تماس‌های گلکسی s24 و جاروبرقی‌هایی که به‌طور خودکار نوع کف زمین را تشخیص می‌دهند. با طراحی Harmonious، این شرکت می‌خواهد از طریق SmartThings که تمام محصولات سامسونگ را با یکدیگر ادغام می‌کند، باعث سادگی محصولات خود شود.

منبع: دیجیاتو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار