دبیرکل سازمان بدر عراق:

جبهه مقاومت در حال گسترش است و هرگز فلسطین را تنها نخواهد گذاشت

هادی العامری گفت: جبهه مقاومت در حال گسترش است و این محور هرگز حاضر به تنها گذاشتن فلسطین نیست و قدرتمندترین نیروی جهان نمی‌تواند مردان ما را از ایفای نقش خود باز دارد.

هادی العامری دبیرکل سازمان بدر عراق در اظهاراتی خطاب به مردم غزه اعلام کرد: ما از عمق وجود به شما تسلیت می‌گوئیم؛ انسان‌های شریف شما را رها نکردند، بلکه آنهایی که عادی سازی کردند شما را تنها گذاشته اند.

طبق گزارش المیادین، العامری با اشاره به قانون خروج نیرو‌های آمریکایی از عراق گفت: هیچ بازگشتی از تصمیم خود برای رد حضور نیرو‌های خارجی در کشورمان وجود ندارد و امروز مصمم تریم تا به اشغالگری آمریکا پایان دهیم.

وی اضافه کرد: جنایت‌هایی که امروز در غزه در حال رخ دادن است، ماهیت واقعی آمریکا و غرب را آشکار کرده است و موضع عراق در رد هر نوع اشغالگری، محکم و اصولی است.

العامری ادامه داد: جبهه مقاومت در حال گسترش است و این محور هرگز حاضر به تنها گذاشتن فلسطین نیست و قدرتمندترین نیروی جهان نمی‌تواند مردان ما را از ایفای نقش خود باز دارد.

دبیرکل سازمان بدر عراق تصریح کرد: مقاومت همچنان استوار است و نبرد را با عقلانیت و مهارت تمام مدیریت می‌کند، حتی آمریکایی‌ها نیز اعتراف کرده اند که از بین بردن حماس یک خیال است.

وی گفت: باید در نظام بین المللی ناعادلانه‌ای که در حال حاضر بر جهان حکومت می‌کند تجدید نظر شود.

العامری تأکید کرد: عملیات طوفان الاقصی کشور‌های استکباری را در دایره محکومیت و طرد قرار داد و مشخص شد که آمریکا و غرب پشت جنایات رژیم صهیونیستی هستند.

العامری: همانطور که مقامات خود رژیم اسرائیل اذعان دارند، مقاومت این رژیم اشغالگر را به سراشیبی شکست سوق داده و آن را با چالش‌های وجودی روبروکرده است.

دبیرکل سازمان بدر در پایان گفت: طوفان الاقصی یک نقطه عطف واقعی در روند مسئله فلسطین بود و درحالی که استکبار جهانی به دنبال از بین بردن آن بود، این عملیات مسئله فلسطین را احیا کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار