هشدار ترامپ به مردم آمریکا

ترامپ در جریان یک مصاحبه به مردم آمریکا هشدار داد، در صورتی که او در انتخابات ماه نوامبر شکست بخورد، دیگر کشوری نخواهند داشت.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در اظهاراتی به مردم این کشور هشدار داده و ادعا کرد که اگر در انتخابات ماه نوامبر به وی رای ندهند، دیگر کشوری نخواهند داشت. 

به گزارش نیوزویک، ترامپ به عنوان نامزد احتمالی حزب جمهوری‌خواه در آمریکا در جریان مصاحبه‌ای با برایان کیلمید، مجری شبکه فاکس نیوز در باب موضوعات مختلفی از جمله دیدار احتمالی با جو بایدن، رئیس‌جمهور فعلی آمریکا در تاریخ ۵ نوامبر صحبت کرد. 

ترامپ در رابطه با دیدار با بایدن عنوان کرد: مهم‌ترین روز در تاریخ آمریکا ۵ نوامبر است. کشورمان در حال حرکت به سمت مسیر بدی است و قرار است که ۵ نوامبر همه چیز تغییر کند و اگر هیچ‌چیز تغییر نکند، ما دیگر کشوری نخواهیم داشت. 

استیون چونگ، سخنگوی ستاد انتخاباتی ترامپ نیز در جریان ایمیلی اظهارات رئیس‌جمهور سابق آمریکا را تکرار کرده و گفت: بدون قانون، نظم و امنیت برای آمریکا ما دیگر کشوری نخواهیم داشت. 

یکی از موضوعاتی که دونالد ترامپ در جریان این مصاحبه مطرح کرد مربوط به بحران مرزی در مکزیک و پیشنهادات آندرس مانوئل لوپز، رئیس‌جمهور مکزیک بود که با انتقاد شدیدی از سوی وی همراه شد.

منبع: فارس

برچسب ها: آمریکا ، انتخابات ، ترامپ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۱ ۱۲ فروردين ۱۴۰۳
امیدوارم یه جنگ داخلی با حال بیفته به جون آمریکا ،مردمش هم همه اسلحه دارند حسابی جنگ اکشنی میشه.یه عمر برای کشور های دیگه چاه کنده ،نوبتی هم باشه نوبت خودشه بیفته تو چاه.
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۲۰:۱۷ ۱۲ فروردين ۱۴۰۳
شک نکنید که همین مردک رئیس جمهور آینده یکی هاست
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۱۹:۴۸ ۱۲ فروردين ۱۴۰۳
تجزیه امریکا ارزوی دیرینه پوتین چرا که او فرو پاشی اتچاد جماهیر شوروی را از چشم امریکا می داند و در پی انتقام این ارزوی پوتین است که از زبان او جاریست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۶ ۱۲ فروردين ۱۴۰۳
عجب اعتماد به نفس بالایی دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۶ ۱۲ فروردين ۱۴۰۳
مثل رژیم کودک کش نابود میشن شک نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۳ ۱۲ فروردين ۱۴۰۳
شتر در خواب بیند پنبه دانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۳ ۱۲ فروردين ۱۴۰۳
حیوانات یانکی به جان هم افتاده اند، اندکی صبر سحر نزدیک است، غروب غرب وحشی نزدیک است
آخرین اخبار