برگزاری جلسه ستاد خدمات سفر در استانداری آذربایجان شرقی

جلسه ستاد خدمات سفر در استانداری اذربایجان شرقی در تبریز برگزار شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با تاکید اینکه امسال تا بعد از عید فطر برنامه‌های ستادخدمات سفر برای موج سوم سفر‌های نوروزی هموطنان ادامه خواهد داشت گفت: استمرار و حضور فعال دستکاه‌های امدادی و اجرایی در این طرح ضامن سلامتی و خدمت مضاعف به مردم شریف کشورمان است.

علی ذاکر با بیان اینکه رعایت حرمت ماه مبارک رمضان و شب‌های لیالی قدر در این ایام نیازمند اطلاع رسانی صداوسیما و دستگاه‌های زیربط است افزود:حضور همکاران محترم تعزیرات حکومتی در این ایام برای کنترل قیمت هادر رستوران‌ها، فروشگاه‌ها، هتل‌ها و مراکز اقامتی استان باعث رعایت مصوبات قانونی و اطمینان خاطر برای بخش گردشگری خواهد شد.

وی برنامه ریزی برای سال بعد برای افزایش ۲۵ درصدی بخش‌های مختلف استان در راهداری، راه اهن و حمل و نقل را از برنامه‌های اولویت دار سال جاری برشمرد و افزود: باید عملیاتی کردن این موضوع در برنامه‌ها ها گنجانده شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اظهار داشت: مجتمع‌های خدماتی و رفاهی بین شهری هم نیازمند بررسیاست و ۱۷ مجتمع جدید بین راهی در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید، اما باید رقابتی بین این مراکز ایجادکنیم تا خدمات ارزشمندی به مردم ارایه کنند.

ذاکری خواستار رفع مشکل کمبود اسکناس در خود پرداز‌ها شد تا مردم در این زمینه دچار مشکل نشوند، و همچنین براستمرار تامین بنزین جایگاه‌های سوخت تاکید کرد تاکمبودی بوجود نیاید.

در این جلسه تعدادی ازفرمانداران شهرستان‌ها و اعضاء جلسه گزارشاتی از اقدامات خود در ایام نوروز بیان داشتند.

برچسب ها: ستادسفر ، مسافران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار