افزایش ۲ برابری میزان ماندگاری مسافران در استان اردبیل

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: میزان ماندگاری مسافران در استان اردبیل در سال ۹۸ نسبت به سال ۹۶ دو برابر افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی تصریح کرد: میزان ماندگاری مسافران در استان اردبیل در سال ۹۸ نسبت به سال ۹۶ دو برابر افزایش یافته است.

او گفت: بنا به بررسی‌های صورت گرفته مدت ماندگاری در مراکز اقامتی استان اردبیل در سال ۹۶ حدود یک و نیم روز بود که این میزان در سال جاری به حدود ۳ روز افزایش یافته است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل بیان داشت: اجرای برنامه‌ها و جشنواره‌های متعدد، بالا بردن تنوع مراکز گردشگری، و تبلیغات و معرفی جاذبه‌های استان اردبیل در رسانه‌ها و فضای مجازی باعث افزایش چشم گیر تور‌های خارجی به ویژه تور‌های عربی در استان شده است.

فلاحی ادامه داد: با توجه به توزیع سفر از شمال تا جنوب استان هم اکنون مدت ماندگاری برخی از تور‌های خارجی در استان به ۴ و ۵ روز نیز رسیده است.

او اضافه کرد: توجه به میزبانی شایسته از گردشگران از طریق آموزش از جمله مسایل بسیار مهم و زیربنایی فرهنگی است که ارتقاء آن نیازمند توجه ویژه مردم و تمامی دستگاه‌های مرتبط با گردشگری است.

انتهای پیام/ح

افزایش چشم گیر تور‌های خارجی در اردبیل

برچسب ها: مسافران ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.