جابجایی ۱۲۰ هزار نفر مسافر در شهرستان مشگین شهر

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان مشگین شهر گفت: در ۵ ماهه امسال ۱۲۰ هزار نفر مسافر در شهرستان مشکین شهر جابجا شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فرج پور، رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان مشگین شهر از جابه جایی ۱۲۰ هزار نفر مسافر در شهرستان مشگین شهر خبرداد و گفت: این میزان جابجایی مسافر نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷/۱ درصد رشد نشان می‌دهد.

او از جابجایی بیش از ۸۲ هزار تن کالا و بار در شهرستان مشگین شهر خبر داد و تصریح کرد: این میزان کالا توسط ۵ هزار و ۲۲۰ وسیله نقلیه حمل شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان مشگین شهر بیان کرد: ۶ شرکت حمل و نقل کالا و بار در شهرستان مشگین شهر فعالیت دارند.

فرج پور با اشاره به اینکه حفاظت و صیانت از حریم راه وظیفه اصلی راهداران پرتلاش این شهرستان است تصریح کرد: در ۵ ماهه امسال از ۱۸ مورد تجاوز به حریم راه و ساخت و ساز غیرمجاز جلوگیری شده و با دستور قضایی ۹۰ مورد اخطار کتبی نیز به متخلفان ابلاغ گردیده است.

او تصریح کرد: در مدت یادشده ۱۰ مورد تخریب انجام گرفته و ۴۲ مورد مجوز ساخت و سازنیز صادر شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان مشگین شهر با بیان اینکه اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای شهرستان مشگین شهر مسئولیت نگهداری ۱۲۸۰ کیلومتر از راه‌های ارتباطی را برعهده دارد گفت: از این مقدار ۲۶۰ کیلومتر راه اصلی، ۵۴۵ کیلومتر راه آسفالته روستایی و ۴۱۵ کیلومتر راه شنی و خاکی می‌باشد که راهداران زحمتکش شهرستان مشگین شهر در قالب گشت‌های تلفیقی با حضور شبانه روزی در جاده‌ها در حال خدمات رسانی به مردم هستند.

انتهای پیام/ح

جابجایی بیش از ۸۲ هزار تن کالا و بار در شهرستان مشگین شهر

برچسب ها: مسافران ، راهداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.