قرارگاه نوروزی راهداری گلستان به مسافران دایر است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: قرارگاه مرکزی ستاد نوروزی در حوزه‌های راهداری و حمل و نقل در مدیریت راه‌ها و پایانه‌های مرکزی گرگان و گنبد فعال است.

عادل مصدقی درباره اقدامات نوروزی و طرح "پویش چشم به راهیم" با اشاره به فعالیت قرارگاه مرکزی ستاد نوروزی اداره کل گفت: در این قرارگاه همکاران حوزه راهداری و حمل و نقل در ۱۲ اداره شهرستان و ۲۷ باب راهدارخانه استان در خدمت شبانه روزی مسافران نوروزی هستند.

او با اشاره به حجم ترافیک جاده‌های استان طی روز‌های آتی ادامه داد: خروجی سامانه‌های تردد شمار استان با ثبت بیش از ۹ میلیون و ۲۴۸ هزار و ۹۶۳ تردد از ابتدای طرح نوروزی تا پایان روز نهم فروردین ماه نشان از افزایش ۷ درصدی تردد‌ها به استان را دارد.

مصدقی افزود: برای رانندگی ایمن توجه به نکات ایمنی و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی ضروری است و با توقف رانندگان در محل ایستگاه پویش چشم به راهیم در ورودی غربی استان برای آگاه سازی رانندگان و سرنشینان تلاش می‌شود.

به گفته وی، در این پویش با اجرای برنامه‌های فرهنگی و ایمنی به رانندگان و کودکان به عنوان همیار راننده برای جلوگیری از تصادفات و تلفات جاده‌ای آموزش داده می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.