انعکاس رسانه ای مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر «گروهبان یکم مهدی مزرئی‌نوده» از قاب شبکه گلستان

مراسم تشییع و تدفین پیکر شهید والامقام شهید حافظ امنیت «گروهبان یکم مهدی مزرئی‌نوده» از قاب صدا و سیمای گلستان بطور زنده و مستقیم پخش شد.

رادیو گلستان و شبکه استانی صدا و سیمای گلستان مراسم تشییع و تدفین شهید حافظ امنیت «گروهبان یکم مهدی مزرئی‌نوده» را از محل معراج‌الشهدای سپاه گرگان به سمت امامزاده عبدالله (ع) این شهرستان با حضور مردم شهیدپرور و قدرشناس گرگان به صورت زنده و مستقیم پوشش دادند.

 سیمای گلستان همچون گذشته مراسم تشییع و تدفین این شهید والا مقام را به مدت ۶۰ دقیقه بطور ویژه از شبکه استانی و شبکه سراسری خبر ۲ پوشش داد و همراه با مردم ولایت مدار استان پیکر این شهید امنیت را تا خانه ابدی اش همراهی کرد.

صدای گلستان نیز ۲۵ دقیقه از برنامه‌های خود را به طور زنده این مراسم را که با حضور پرشور و گسترده مردم این شهر برگزار شد به سمع مخاطبان همیشه همراه خود رساند.

تشییع پیکر این شهید والامقام با حضور مسئولان لشگری و کشوری و خانواده معظم شهید و اقشار مختلف مردم در گرگان برگزار شد و در زادگاهش روستای نوده ملک گرگان به خاک سپرده شد.

 شهید مهدی مزرئی نوده متولد ۲۳ آبان ۱۳۷۹، مجرد و اهل روستای نوده ملک از توابع گرگان بود و سه روز پیش در راه دفاع از امنیت کشور و مبارزه با قاچاقچیان در میناب به شهادت رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.