توسعه ورزش همگانی در گرو افزایش تعامل و همکاری‌های بین بخشی

توسعه ورزش همگانی در گرو افزایش تعامل و همکاری‌های بین بخشی است.

اسماعیل پهلوان معاون توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان مازندران گفت: توسعه ورزش همگانی در گرو افزایش تعامل و همکاری‌های بین بخشی است.

او افزود: تمامی ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های استان نسبت به تدوین برنامه عملیاتی در ۲ بخش همگانی و روستایی بر اساس سرفصل‌های مورد انتظار، علی الخصوص برنامه‌هایی که به عنوان شاخص‌های محوری ارزیابی طرح شهید رجایی بوده اقدام کردند، اما توسعه ورزش همگانی در گرو افزایش همکاری بین بخشی و تعاملات بیشتر است.

پهلوان با بیان اینکه برای سال ۱۴۰۳ در حوزه ورزش همگانی برنامه‌های خوبی پیش رو خواهیم داشت، گفت: برنامه عملیاتی تدوینی منطبق بر شعار سال و برنامه ملی ورزش و مردم با تاکید بر ۴ اصل مردمی سازی، آزادسازی اماکن ورزشی، عدالت محوری و ارزان سازی ورزش پیگیری خواهد شد.

او افزود: در حوزه ورزش روستایی به مولفه‌های کمک به تجهیز و راه اندازی خانه‌های ورزش روستا و ایجاد زیرساخت‌های روستایی، فرهنگ سازی و تربیت نیروی انسانی و نیز جشنواره‌های فرهنگی ورزشی تاکید خواهیم داشت.

پهلوان گفت: در بخش ورزش همگانی نیز توسعه زیر ساخت‌ها و امکانات ورزشی به ویژه از طریق آزاد سازی اماکن ورزشی، سازماندهی رویداد‌ها و مسابقات ورزشی و نیز فرهنگ سازی و گسترش و ترویج ورزش همگانی در دستور کار خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.