شعار سال فرصتی برای صنایع وابسته به ورزش

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، شعار سال ۱۴۰۳ را یک فرصت برای صنایع وابسته به ورزش اعلام کرد.

علی رجبی مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: انتخاب شعار جهش تولید با مشارکت مردم از سوی مقام معظم رهبری یک فرصت برای صنایع و تولیدی‌های مرتبط با ورزش و تشکل‌های مردم نهاد جوانان و گروه‌های اندیشه ورز جوانان است که در حوزه فرهنگ سازی تولید و اشتغال آفرینی جوانان فعالیت می‌کنند.

او افزود: امیدواریم با نگاه ویژه مسئولان در همه بخش ها، شاهد تحول در امر تولیدات و صنایع مرتبط با ورزش باشیم.

رجبی ورزش را موضوعی چندوجهی دانست و گفت: ورزش در اقشار مختلف، در سنین مختلف و به عبارتی در همه لایه‌های جامعه فعال است و قطعاً با برنامه ریزی‌ها و اقدامات فرهنگی که صورت می‌گیرد و با ترسیم خط مشی‌ها می‌تواند در نهادینه شدن تولید نقش بسزایی ایفا کند.

مدیر کل ورزش و جوانان در ادامه افزود: شعار امسال از ۲ جهت قابل بررسی و تامل است نخست نگاه ویژه رهبر انقلاب به موضوع تولید و دوم اهمیت حضور آحاد مردم در مسائل مهم کشور که امیدواریم همه مسئولان پیام انتخاب شعار سئوال را دریافت کرده باشند.

رجبی گفت: از سوی دیگر تجربه برگزاری نخستین نمایشگاه بزرگ و تخصصی ورزش، تولیدات، تجهیزات، لوازم ورزشی و صنایع وابسته در استان مازندران که در قالب جشنواره عزت و پیشرفت روی داد، ظرفیت قابل توجه این حوزه را در تولید نمایان ساخت و نظر بسیاری از مدیران صنعتی را به خود جلب کرد؛ لذا معتقدم برپایی چنین نمایشگاه هایی، گام مثبتی در جهت حمایت و مردمی سازی تولید است.

او افزود: یکی از برنامه‌ها و سیاست‌های این دستگاه افزایش ورزشکاران بیمه شده و ورزشکاران رسمی استان و همین طور توسعه زیرساخت‌های ورزشی است که این موضوع و فرهنگ سازی‌های صورت گرفته می‌تواند منجر به افزایش تولیدات ورزشی داخلی و در حقیقت چرخیدن چرخ صنایع وابسته به ورزش باشد.

رجبی ظرفیت بازار ورزش و صنایع وابسته را در سطح ملی و بین المللی مورد توجه قرار داد و گفت: مازندران استان مستعد در ورزش و تولیدات ورزشی است و در صورت حمایت سیاست گذاران بخش صنعت و ارائه بسته‌های حمایتی قطعاً شاهد جهش در امر تولیدات ورزشی و صنایع وابسته خواهیم بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار