کاهش ۲۳ درصدی سرقت در استان کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کاهش ۲۳ درصدی سرقت در استان در نیمه اول تعطیلات نوروزی امسال خبر داد.

مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در جلسه قرارگاه نوروزی پلیس ضمن تبریک سال نو گفت : مبارزه با پدیده سرقت به عنوان یک مطالبه عمومی یکی از مهمترین برنامه‌هایی است که امسال هم آن را با جدیت دنبال می‌کنیم.

وی ادامه داد: با تلاش مجدانه همکاران پرتلاشم شاهد کاهش ۲۳ درصدی وقوع سرقت در استان نسبت به نیمه اول تعطیلات سال گذشته بوده ایم.

حاجیان از کشف ۱۰۵ درصدی سرقت‌ها نیز خبر داد و گفت: بخشی از این کشفیات مربوط به سال گذشته بوده که در تعطیلات نوروزی امسال با جدیت و پیگیری‌های ماموران پلیس کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در عین حال از کاهش ۵۲ درصدی سرقت منزل خبر داد و گفت: سرقت خودرو نیز ۱۸ درصد و سرقت موتورسیکلت ۴۲ درصد نسبت به نیمه اول تعطیلات نوروزی سال گذشته کاهش داشته است.

وی یادآوری کرد: خوشبختانه در بحث قطعات و محتویات خودرو و هم چنین احشام نیز به ترتیب یازده و ۲۵ درصد و در قاپ زنی و اماکن عمومی و خصوصی هم به ترتیب ۷۵ و ۱۹ درصد کاهش سرقت داشته ایم.

حاجیان با اشاره به دستگیری ۱۸۷ سارق در نیمه نخست تعطیلات نوروز امسال، یادآور شد: برخورد با پدیده سرقت و مقابله با سارقان جزو مهمترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه در سال جاری خواهد بود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.