کشف محموله ۷۲۹ هزار و ۶۰۰ عدد مواد محترقه قاچاق

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : محموله ۷۲۹ هزار و ۶۰۰ عدد مواد محترقه قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال که سمت استان‌های جنوبی قصد سفر کرده بود، توسط مأموران پلیس امنیت اقتصادی کشف و ضبط شد.

مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران گفت : در پی کسب اطلاعاتی مبنی بر اینکه گروهی از قاچاقچیان قصد انتقال یک محموله قاچاق مواد محترقه از مرز‌های غربی استان به مقصد استان‌های جنوبی توسط یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ را دارند، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا پس از انجام هماهنگی‌های قضایی باتوجه به اشراف اطلاعاتی کارکنان پلیس امنیت اقتصادی، دو اکیپ از مأموران در مسیر حرکت محموله قاچاق مستقر و پس از ساعاتی پایش خودرو‌های عبوری، خودرو حامل قاچاق را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ضمن اشاره به بی‌توجهی راننده خودرو قاچاق به هشدار‌های پلیسی به‌منظور توقف خودرو تصریح کرد: سرانجام پس از مدتی تعقیب وگریز، با اقدام قاطع و حرفه‌ای مأموران خودرو حامل قاچاق در یکی از مناطق روستایی متوقف شد.

وی با اشاره به کشف تعداد ۷۲۹ هزار و ۶۰۰ عدد مواد محترقه خارجی قاچاق از خودرو مذکور، خاطرنشان کرد: ارزش این محموله ۱۰ میلیاردریال تعیین شده است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار