کشف بیش از ۳۰ میلیارد کالای قاچاق در سروآباد

جانشین فرمانده انتظامی کردستان از کشف ۳۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال انواع سیگار و تنباکو قاچاق در شهرستان سروآباد خبر داد.

سردار لطف اله دارابی گفت: ماموران انتظامی سروآباد با اشراف اطلاعاتی در راستای اجرای طرح عملیاتی مبارزه با قاچاق کالا در یک عملیات ضربتی ماموران موفق به شناسایی ۳ انبار حاوی کالای قاچاق در یکی از محلات شهرستان شدند.

وی افزود: ماموران انتظامی با اشراف اطلاعاتی و اقدامات پلیسی پس از هماهنگی با مراجع قضائی در بازدید از انبار‌های مورد نظر بیش از ۱ میلیون و ۶۰۰ هزار نخ انواع سیگار خارجی به همراه ۲۰ هزار و ۵۰۰ بسته تنباکو قاچاق کشف کردند.

سردار دارابی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالا‌های کشف شده را ۳۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر و به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

کشف محموله سیگار قاچاق در سنندج

سردار علی آزادی بیان داشت: ماموران انتظامی سنندج با اشراف اطلاعاتی یک دستگاه کامیونت حامل بار قاچاق در یکی از محور‌های مواصلاتی شهرستان، شناسایی کردند.

وی افزود: مأموران پاسگاه انتظامی آویهنگ سنندج با اقدامات پلیسی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی خودرو مورد نظر متوقف و در بازرسی از آن تعداد یک میلیون و ۶۵ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه کارشناسان ارزش سیگار قاچاق کشف شده را ۱۵ میلیارد و ۹۷۵ میلیون ریال برآورد کردند، گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

کشف ۳۰ فقره سرقت در سنندج

سردار علی آزادی بیان کرد: مأموران کلانتری ۱۸ نایسر سنندج با اشراف اطلاعاتی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی یک نفر سارق سابقه دار را در این خصوص شناسایی، و در یک عملیات ضربتی سارق را در حین اوراق یک دستگاه خودروی پراید سرقتی در یکی از محلات حاشیه شهر سنندج دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه در تحقیقات به عمل آمده از متهم به تعداد ۲۹ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو و یک فقره سرقت خودرو اعتراف کرد، گفت: مقداری اموال سرقتی از مخفیگاه سارق کشف شد، و متهم به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.