کشف ۵.۵ میلیون عدد انواع مواد محترقه در کردستان

فرمانده انتظامی کردستان از کشف ۵ میلیون و ۵۰۰ عدد انواع مواد محترقه در یک ماهه اخیر در استان خبر داد.

امام جمعه سنندج در دیدار با  فرمانده انتظامی کردستان و معاونان وی با تبریک سال جدید، با بیان اینکه ما قدردان زحمات پلیس هستیم بیان داشت: کردستان به واسطه زحمات شبانه روزی مجموعه نیرو‌های انتظامی و امنیتی در اوج امنیت قرار دارد.

 ماموستا فایق رستمی افزود: در طول سال از نزدیک شاهد از خودگذشتگی پلیس از نوار مرز تا داخل شهر‌ها هستیم که با جان و دل به مردم خدمت می‌کنند که این خود مایه افتخار است.

وی به درایت و حکمت پلیس استان اشاره کرد و تصریح کرد: شاهد اخلاق مداری، فداکاری و ایثار پلیس کردستان در ماموریت گوناگون در طول سال و همواره مدیون این زحمات هستیم.

کشف ۵.۵ میلیون عدد انواع مواد محترقه در کردستان

 فرمانده انتظامی کردستان نیز در این دیدار با بیان اینکه هرگز به بدخواهان و مخلان نظم و امنیت اجازه نمی‌دهیم امنیت مردم را خدشه دار کنند، بیان داشت: پلیس با تمام توان در خدمت آرامش و امنیت است.

 سردار آزادی از کشف ۵۳۴ میلیارد تومان کالای قاچاق در استان در سال گذشته خبر داد و افزود: کشفیات بالای ۵۰۰ میلیون تومان ۱۸۰ فقره پرونده و ۱۰۰ میلیون تومان ۴۵۵ فقره پرونده تشکیل شده است.

وی از کشف ۵ میلیون و ۵۰۰ عدد انواع مواد محترقه در یک ماهه اخیر در استان خبر داد و گفت: اگر این مواد محترقه خطرناک کشف و جمع‌آوری نمی‌شد چه بسا اتفاقات ناخوشایندی برای خانواده‌های کردستانی ایجاد می‌شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.