بازدید مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از مراکز اسکان نوروزی فرهنگیان

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از برخی مراکز اسکان نوروزی فرهنگیان واقع در مدارس شهید صدوقی و آیت الله کاشانی ناحیه یک تبریز، بازدید به عمل آورد.

مسعود سعادتی صبح سه شنبه هفتم فروردین ماه در حاشیه این بازدید به منظور ارزیابی کیفیت خدمات ارائه شده به فرهنگیان با اهدای هدایایی به مهمانان نوروزی مستقر در مراکز اسکان نوروزی فرهنگیان، خوش‌آمد گفت.

وی در ادامه با بیان اینکه ۷۸ مدرسه در استان آذربایجان شرقی برای پذیرش مهمانان نوروزی فرهنگی آماده شده بود، گفت: بر همین اساس، مراکز اسکان نوروزی فرهنگیان شهرستان‌های تبریز و جلفا به ترتیب پرمسافرترین مراکز استان شدند.

وی خاطرنشان کرد: طبق آمار اعلامی ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان استان تا شش فروردین ماه، ۱۳۸۵ خانوار در این مراکز اسکان یافته‌اند و شهرستان تبریز و جلفا در صدر مراکز اسکان نوروزی فرهنگیان استان آذربایجان شرقی قرار گرفتند.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در پایان متذکر شد: شهرستان‌های کلیبر، سراب، خداآفرین و اهر و مرند نیز در رتبه‌های بعدی از نظر تعداد خانوار‌های اسکان یافته در مراکز اسکان نوروزی فرهنگیان استان قرار دارند و تا تاریخ ششم فروردین ماه، ۶۵۱۸ نفر (۱۰۷۰۲ نفر روز) در مراکز اسکان نوروزی فرهنگیان استان پذیرش شده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار