پایان کار ستاد اسکان فرهنگیان بهبهان

مدیر آموزش و پرورش بهبهان گفت: ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان با رشد ۱۰۰ درصدی میهمانان فرهنگی و مسافرین نوروزی در پایگاه‌های اسکان به کار خود پایان داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، رسول عبدی پور، مدیر آموزش و پرورش بهبهان بیان داشت: ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان بهبهان با ارائه خدمات شایسته به میهمانان فرهنگی و مسافرین نوروزی عصر امروز به کار خود پایان داد.

وی افزود: در سال گذشته ۳ هزار و ۷۴۸ میهمان نوروزی در ۱۴ مرکز اسکان اقامت داده شدند که در سال جدید این آمار به ۷ هزار و ۲۱۰ نفر در بیش از ۱۷ مرکز اسکان از پیش تعیین شده و ۲۳ واحد آموزشی اضطراری در زمان بحران جوی افزایش یافت.

عبدی پور بیان داشت: تلاش‌های شبانه روزی مجموعه ستادی و خدماتی برای اسکان درخور میهمانان فرهنگی شایسته تقدیر است و نیرو‌های اجرایی ستاد مرکزی و خدماتی، سرایداران و مستخدمین در مدارس مجری اسکان فرهنگیان با برخورد مناسب، گرم و صمیمی در خدمت رسانی مطلوب به مسافرین نوروزی با تمام توان پای کار بودند.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان گفت: با لطف خداوند و همت همه نیرو‌ها توانستیم با تکریم مسافرین نوروزی و ارائه خدمات رفاهی و تامین امکاناتی مطلوب در ستاد مرکزی اسکان فرهنگیان و دیگر پایگاه ها، رضایتمندی میهمانان فرهنگی و مسافرین نوروزی را به دست آوریم و یادی خوش و شیرین از شهرستان را در خاطر آنان ثبت کنیم.

انتهای پیام/م

کار ستاد اسکان فرهنگیان بهبهان به پایان رسید

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.