تشکیل ۵۴۴ پرونده برای واحد‌های متخلف از ابتدای طرح نظارتی ویژه نوروز و ماه رمضان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با اشاره به تشکیل ۵۴۴ پرونده برای واحد‌های متخلف از ابتدای طرح نظارتی ویژه نوروز و ماه رمضان، از پلمب ۱۲ واحد صنفی متخلف خبر داد.

قهرمان شاهی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با اشاره به آغاز طرح نظارتی ویژه ماه رمضان و نوروز از ۱۵ اسفند سال گذشته، گفت : در این مدت، حدود ۱۰۰۰ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی، خدماتی، پذیرایی، اقامتی، گردشگری و ... در استان انجام شده است.

وی با بیان اینکه در این مدت ۵۴۴ پرونده برای واحد‌های متخلف تشکیل شده است، عمده تخلفات را شامل عدم درج قیمت، گرانفروشی و عدم نصب نرخ‌نامه اعلام کرد و گفت: بیشتر پرونده‌ها مربوط به واحد‌های عرضه‌کننده آجیل و خشکبار، قنادی‌ها، مرغ‌فروشی‌ها، مراکز عرضه لبنیات و میوه و تره‌بار بوده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از پلمب ۱۲ واحد متخلف خبر داد و افزود: از این تعداد، سه واحد آجیل‌فروشی، دو واحد قصابی، دو واحد قنادی، یک واحد نانوایی و چهار واحد مرغ فروشی بودند.

به گفته شاهی، رسیدگی به پرونده تخلفات نوروزی و ماه رمضان در کوتاه‌ترین زمان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح نظارتی تا ۲۱ فروردین ماه ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: روزانه ۱۱ گروه در سراسر استان رصد و نظارت بازار و واحد‌های صنفی و خدماتی را برعهده دارند که این گروه‌ها با همراهی سایر دستگاه‌ها از جمله جهاد کشاورزی، اداره کل صمت، اتاق اصناف و ... فعالیت دارند.

مدیرکل تعزیرات کرمانشاه افزود: مراکز عرضه کالا‌های اساسی، آجیل و خشکبار، میوه، شیرینی، آش و حلیم، خبازی‌ها، مراکز خدماتی، هتل‌ها، رستوران‌ها، مراکز عرضه بلیت و ... در اولویت نظارت قرار دارند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.