محکومیت یک فروشگاه مواد غذایی در شهر کرمانشاه

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از محکومیت یک فروشگاه مواد غذایی در شهر کرمانشاه خبر داد و گفت : این فروشگاه محکوم به پرداخت بیش از ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال شد.

قهرمان شاهی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه به طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز اشاره کرد و گفت : در این راستا، پرونده گرانفروشی گوشت و مرغ به ارزش ۸۵۷ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی کرمانشاه مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی افزود: شعبه با تحقیقات لازم، اتهام انتسابی را محرز و متهم را به پرداخت ۲ میلیارد و ۳۷۲ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: بازرسان سازمان صمت پس از کشف تخلف گرانفروشی و تقلب، گزارش را به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

شاهی با اشاره به محکومیت این فروشگاه مواد غذایی، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف اعم از احتکار، کم‌فروشی و گران‌فروشی مراتب را از طریق سامانه ۱۳۵ تعزیرات یا ۱۲۴ صمت اطلاع‌رسانی کنند تا در اسرع وقت رسیدگی شود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۰:۰۱ ۰۳ فروردين ۱۴۰۳
متاسفانه هیچ نظارتی بربازاروجود ندارد هم کم فروشی هم گران فروشی در اکثر شهرهای ایران یه چیزعادی شده هر جور بخوان میفروشن
Iran (Islamic Republic of)
امیر از کرمانشاه
۰۰:۱۷ ۰۳ فروردين ۱۴۰۳
اگر قرار است برخورد شود کل کشور باید پلمپ شود چون تمامی فروشگاه گرانفروشی میکنند من بارها ترازوی مرغ فروش ها را تست کردم متاسفانه کم فروشی میکنند.اعمال آنها با خدا این نان حلال نیست که سر سفره میبرند.تقاص انرا قطعا پس خواهند داد.
Iran (Islamic Republic of)
بازرس ...
۱۹:۵۱ ۰۲ فروردين ۱۴۰۳
درود
سوای اینکه ینفر هم انسانیت بخرج میده و کارمند حلالی هست ،باز گیر میدن بهش ،یا باید اونم همرنگ مسئولین دزد بشه یا عین من استعفا بده و بعدش بیکار بمونه

گرانفروشی؟! کدام گرانفروشی
وقتی قیمت تمام اجناس بالا رفته چرا خود دولت نمیاد کیسه برنج رو عین سال ۹۶ بده ۱۰ هزار تومن ؟!
چرا گوشت رو نمیده کیلویی ۱۵ هزار؟!
خودش گرونش کرده بعد میگه گرانفروشی
هرجا دولت وارد شده ،خروجیش ریده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۹ ۰۲ فروردين ۱۴۰۳
اگرحکم کنند که دزد گیرند هرانکس که هست راباید گیرند کدام فروشگاه تقلب وگرانفروشی نمیکنه حالا از صدها فروشگاه یکی بدشانسی اورده گیر افتاده برای گیرانداختن متخلفها کافی به عنوان خریدار معمولی نه تیپ تابلو به فروشگاهها سربزنندوببینند از صد فروشگاه چندتای انها نان حلال سر سفره خانواده میبرند وچندتا ی انها مردم را چپاول میکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۶ ۰۲ فروردين ۱۴۰۳
تو را خدا به انسانیت ماموران تعزیرات به تمام فروشگاهها و مغازدار ها سر بزنید خودت را قضاوت کنید