تعطیلی و پلمب واحد‌های پرتخلف جزو اولویت‌های طرح نظارتی ماه مبارک رمضان و عید نوروز

مدیرکل تعزیزات حکومتی استان کرمانشاه با بیان اینکه تعطیلی و پلمب واحد‌های پرتخلف جزو اولویت‌های طرح نظارتی ماه مبارک رمضان و عید نوروز است، گفت : جرائم سنگین و برخورد‌ها قاطع است.

قهرمان شاهی، مدیرکل تعزیزات حکومتی استان کرمانشاه گفت : سازمان تعزیرات حکومتی سه وظیفه اساسی در خصوص برخورد با تخلفات حوزه‌های کالا و خدمات (بازار)، قاچاق کالا و ارز و حوزه بهداشتی را عهده‌دار است.

وی با اشاره به ارسالی پرونده از ۱۹ سازمان و مرجع به تعزیرات حکومتی، ادامه داد: پرونده‌های حوزه بازار و ارزاق مردم از سوی اتاق اصناف و سازمان صنعت، معدن و تجارت به تعزیرات ارسال می‌شود.

مدیرکل تعزیزات حکومتی استان کرمانشاه میانگین رسیدگی به پرونده‌ها در حوزه کالا و خدمات را ۱۱ روز اعلام کرد و افزود: زمان صدور رأی برای پرونده ۱۱ روز است.

وی تعداد پرونده مورد رسیدگی در این حوزه را ۲۰ هزار پرونده با وصولی جرائم ۱۰۰ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: جرائم سنگین و برخورد قاطع است، علاوه بر جزای نقدی بحث تعطیلی اصناف متخلف را نیز داریم.

شاهی اشاره‌ای به طرح نظارتی ماه مبارک رمضان و عید نوروز داشت و اضافه کرد: علی‌رغم اینکه تعزیرات وظیفه‌ای در حوزه نظارت ندارد، اما از ۱۵ اسفندماه تا ۲۱ فروردین‌ماه تیم‌های دو نفره تعزیرات با حضور رئیس شعبه تعزیر به همراهی بازرسان اتاق اصناف و سازمان صمت در دو نوبت صبح و عصر بر بازار نظارت دارند و تعطیلی و پلمب واحد‌های پرتخلف هم جزو اولویت‌های این طرح است.

وی در پایان از مردم درخواست کرد، در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی اعم از احتکار، تقلب، گرانفروشی و کم‌فروشی به سامانه ۱۳۵ تعزیرات یا ۱۲۴ صمت اطلاع‌رسانی کنند تا در اسرع وقت رسیدگی شود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.