اعلام نرخ‌های کرایه تاکسی در سال ۱۴۰۳

نرخ‌های جدید کرایه انواع تاکسی‌های درون شهری در سال ۱۴۰۳ پس از تصویب مراجع ذی‌صلاح با ۴۵ درصد افزایش نسبت به سال گذشته به سازمان تاکسیرانی ابلاغ و اعلام شد.

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان با اشاره به افزایش ۴۵ درصدی نرخ کرایه سال جاری گفت: نرخ کرایه تاکسی در سال گذشته هر کورس چهار هزار تومان بود و امسال با افزایش ۴۵ درصدی هر کورس در تاکسی‌های گردشی ۵،۸۰۰ تومان است.

محمد پرورش افزود: برچسب نرخ‌های کرایه در انواع کاربری تاکسی خطی، گردشی و دربستی تهیه و در حال توزیع در بین تاکسیرانان است و تمام تاکسیرانان موظف به نصب آن و دریافت مبلغ کرایه طبق تعرفه هستند.

وی ادامه داد: برچسب‌های نرخ کرایه به‌صورت رایگان در اختیار تاکسیرانان گذاشته می‌شود و رانندگان تاکسی در سطح شهر در میدان‌های احمدآباد، جمهوری و آزادی از ساعت ۰۸:۰۰ تا ۱۲:۰۰ می‌توانند از بازرسان سازمان دریافت کنند و همچنین با مراجعه به محل سازمان تاکسیرانی در ساعات اداری و شیفت بعد از ظهر تا ساعت ۲۰:۰۰ اماکن دریافت برچسب را دارند.

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان با بیان اینکه بازرسان سازمان تاکسیرانی به‌صورت میدانی بر اجرای دقیق دریافت برچسب نرخ‌های کرایه و نصب آن نظارت می‌کنند و با متخلفان برابر قانون برخورد خواهند کرد، گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف می‌توانند موارد را از طریق تماس با تلفن پاسخگویی به شکایات به شماره ۳۵۶۸۸۱۰۰ یا از طریق سامانه پیام کوتاه ۱۰۰۰۲۰۰۰۲۰۰۰۲۳ اعلام و ثبت کنند تا در اسرع وقت رسیدگی لازم انجام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار