اهمیت حضور میدانی دستگاه‌های عضو ستاد خدمات سفر برای ارائه خدمات بهتر به گردشگران

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: حضور میدانی دستگاه‌های عضو ستاد خدمات سفر را برای ارائه خدمات بهتر به گردشگران دارای اهمیت دانست.

سیدکمال‌الدین میرجعفریان در حاشیه نشست ستاد خدمات سفر استان در دبیرخانه این ستاد در نگارخانه خطایی مجموعه جهانی شیخ صفی‌الدین اردبیلی بر حضور میدانی دستگاه‌های عضو این ستاد را در محل ارائه خدمات، تفرجگاه‌ها و محور‌های برون‌شهری برای ارائه خدمات هرچه بهتر به گردشگران نوروزی دارای اهمیت دانست.

او اظهار کرد: ستاد خدمات سفر استان اردبیل از چند ماه پیش برای آمادگی هر چه بهتر برای سفر‌های نوروزی با حضور همه دستگاه‌های اجرایی، خدماتی و امدادی استان در قالب ۱۲ کمیته تشکیل شد.

قائم‌مقام ستاد اجرایی خدمات سفر استان اردبیل با اشاره به رصد مستمر برنامه‌های دستگاه‌ها در این ستاد، افزود: طبق گزارش‌هایی که از سوی اعضای ستاد ارائه شد و پیرو اقدامات انجام‌شده پیش از شروع سفر‌های نوروزی، امروز شاهد شرایط مناسبی در میزبانی از گردشگران نوروزی هستیم.

میرجعفریان ادامه داد: در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر استان اردبیل با مرور اقدامات انجام‌یافته، بر حضور میدانی دستگاه‌های عضو ستاد در محل ارائه خدمات، تفرجگاه‌ها و محور‌های برون‌شهری برای ارائه خدمات هرچه بهتر به گردشگران نوروزی توصیه شد.

او با اشاره به تصادفات رانندگی، تصریح کرد: از همه هموطنان درخواست می‌کنیم قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند و باید پلیس راهور هم با حضور پررنگ‌تر از بی‌قانونی برخی افراد جلوگیری کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: انتظار می‌رود که در دور دوم سفر‌های نوروزی حضور گردشگران در استان اردبیل افزایش پیدا کند و در همین راستا همه اعضای ستاد و دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل باید اقدامات خود را تا پایان تعطیلات و عید فطر ادامه دهند.

میرجعفریان اظهار کرد: همچنین لازم است که اکیپ‌های نظارتی بازدید‌های خود را در مورد قیمت و کیفیت اجناس و خدمات ارائه‌شده افزایش دهند تا شاهد تخلفات و نارضایتی در این حوزه نباشیم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.