تور رایگان اردبیل‌گردی نام‌نویسی می‌کند

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل اعلام کرد: تور رایگان اردبیل گردی تا ۱۲ فروردین ماه در نگارخانه ختایی مجموعه تاریخی جهانی شیخ صفی الدین اردبیلی نام‌نویسی می‌کند.

یحیی نجارقابل معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: اجرای تور یک روزه اردبیل‌گردی برای گردشگران نوروزی با همکاری شهرداری اردبیل و انجمن دفاتر خدمات مسافرتی و راهنمایان گردشگری استان، از روز گذشته آغاز شده است.

وی افزود: حرکت تور اردبیل‌گردی هر روز از ساعت ۱۰ صبح از مقابل موزه شهرداری شروع می‌شود و تا ساعت ۱۶ با بازدید از اماکن تاریخی، مذهبی، موزه‌ها و بازار تاریخی اردبیل ادامه می‌یابد.

وی ادامه داد: اجرای تور شهرگردی در اوج مسافرت‌ها از اهمیت خاصی برخوردار است و راهنمایان، جاذبه‌های گردشگری را به مسافران معرفی می‌کنند.

مجموعه تاریخی و جهانی شخ صفی الدین اردبیلی، موزه‌های تاریخ طبیعی، مردم شناسی، چینی خانه، عمارت شهرداری و صنایع دستی، پل‌های تاریخی، دریاچه زیبای شورابیل و تفرجگاه‌های اطراف آن و مراکز خرید سنتی و تاریخی از جمله بازار تاریخی از جاذبه‌های دیدنی و پر بازدید شهر اردبیل است و همه ساله مورد بازید گردشگران داخلی و خارجی قرار می‌گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار