نجاتگران هلال احمر زنجان ایام نوروز بی وقفه خدمت رسانی می کنند

مدیر کل مدیریت بحران استان زنجان گفت: امدادگران و نجاتگران هلال احمر استان با توجه به تلاقی ایام نوروز با ماه مبارک رمضان در حال خدمت رسانی به هموطنان هستند که جای قدردانی دارد.

عباس بابایی در جریان بازدید از پایگاه های امداد و نجات استان گفت: مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان همت جهادی داشته که در جهت ساماندهی این‌مجموعه شبانه روز در حال تلاش هستند.

وی اضافه کرد: مدیر این مجموعه در بازدید از پایگاه ها، رشد و توسعه ابعاد انسانی جذب مادی و معنوی، بودجه و استخدام امدادگران در تلاش بوده اند که جای قدردانی دارد.

بابایی خاطرنشان کرد: جمعیت هلال‌احمر استان زنجان در سرما، گرما و تعطیلات همواره در حالت آماده باش بوده و هر فردی سعادت ندارد که در لباس سرخ و سفید هلال احمر شبانه روز در خدمت هموطنان باشد و کار آنان به نوعی عبادت محسوب می شود.

مدیر کل مدیریت بحران استان زنجان گفت: وجود یک فرد با تجریه و تخصص، تحرک و رشد، رونق خوب و دل گرمی به هلال احمر داده و از طرفی نیز موجب پررنگ‌تر شدن جمعیت هلال احمر در سطح استان و کشور شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان نیز ادامه داد: حضور شبانه روزی و تلاش مدیریت بحران موحب احیای جایگاه بحران و ظرفیت هلال و پایگاه در استان شده است.

حکمت اله‌هاشمی افزود: در هلال احمر با همه امکانات و تجهیزات در کنار هموطنان برای خدمت رسانی هستیم.

به گفته این مسوول، اگر حادثه ای و بحرانی رخ دهد، هلال احمری ها مانند سرباز کنار هموطنان هستند و تمام تجهیزات در اختیار مدیریت بحران قرار خواهد گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.