جاده محمدآباد به جاسک، بودجه ملی گرفته است

نماینده مردم شهرستان های شرقی کرمان درمجلس گفت: جاده محمدآباد ریگان به جاسک دربودجه امسال ردیف ملی گرفته است.

حجت الاسلام و المسلمین موسی غضنفرآبادی نماینده مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی گفت:امیدوارم با برنامه‌ها و بستر‌هایی که دولت فراهم کرده در سال آینده گشایش خیلی خوبی در مباحث اقتصادی داشته باشیم. 

حجت الاسلام گفت: در بحث اقتصاد، دولت برنامه‌ها و ریل گذاری‌های خوبی انجام داده و امسال یک مجلس انقلابی جدیدی شکل خواهد گرفت که به کمک دولت برای حل مشکلات معیشتی مردم جلو می رود. 

 غضنفرآبادی به توسعه و پیشرفت شهرستان‌های حوزه انتخابیه اش اشاره کرد و گفت: سال آینده شروع مجلس دوازدهم از ۷ خرداد آغاز می‌شود و مبنای کار ما توسعه و عمران روستا‌ها و شهر‌ها و در کل شرق استان است.

وی بیان کرد: قول‌هایی که به مردم داده ایم را پیگیری می‌کنیم تا مشکلات مردم برطرف شود. 

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بحث اشتغالزایی و افزایش اشتغال را به مردم قول داده ایم همچنین موضوعات عمرانی، برق و جاده و گاز هم الحمدالله حداکثر انجام شده است و باقیمانده آن را هم تکمیل خواهیم کرد.
وی افزود: پروژه‌های بسیار مهمی همچون جاده محمدآباد ریگان - جاسک که الحمدالله در بودجه سال ۱۴۰۳ ردیف ملی برای آن گرفته ایم یکی از موضوعاتی است که برای ما اهمیت دارد و جاده ریگان – نرماشیر هم بعد از تعطیلات با سرعت بیشتری انجام خواهد شد هرچند پیمانکار قبلا قول داده بود در ایام نوروز از سمت ریگان بخشی از آن به اتمام برسد. 

برچسب ها: جاده ، اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار