کسب ۱۴۵ مدال قهرمانی توسط قهرمانان کرمانشاهی

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه، گفت : از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون قهرمانان شایسته استان کرمانشاه در آوردگاه رقابت‌های جهانی، بازی‌های المپیک آسیایی و پارآسیایی، قهرمانی آسیا و بین المللی موفق به ۱۴۵ مدال قهرمانی گردیده اند.

منوچهر حاتمی، مدیرکل ورزش وجوانان استان کرمانشاه گفت : قهرمانان این استان ۴۶ مدال جهانی، ۴۳ مدال آسیایی و ۵۱ عنوان بین المللی، پنج مدال در بازی‌های المپیک آسیایی و پارآسیایی برای کشورمان به ارمغان آورده اند.

وی از دعوت ۲۳۹ ورزشکار استان به اردوی تیم‌های ملی در این مدت نیز اشاره کرد و گفت:این تعداد ورزشکار بار‌ها و در اردو‌های مختلف از سوی مربیان، به اردو فراخوانده شده اند.

حاتمی اعزام ۲۳ مربی استان کرمانشاه در قالب تیم ملی به مسابقات بین المللی و آسیایی طی یکسال را بی نظیر توصیف کرد و گفت: مربیان این استان با تلاش و علم خود موفق شده اند، سهمی مهم درکادر فنی تیم‌های ملی داشته باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه، برگزاری ۱۳ اردوی تیم‌های ملی و میزبانی ۵۹ مسابقات کشوری و منطقه‌ای در استان در قالب رقابت‌های قهرمانی کشور و گاپ آزاد کشوری را دیگر اقدامات ورزش استان کرمانشاه در یکسال اخیر اعلام کرد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار