فرمانده انتظامی فارس:

پلیس در ایام نوروز برای امنیت مردم از تمام توان خود استفاده می‌کند

فرمانده انتظامی فارس گفت: پلیس در ایام نوروز برای امنیت مردم از تمام توان خود استفاده می‌کند تا شهروندان با خیالی آسوده روز‌هایی شاد را سپری کنند.

سردار رهام‌بخش حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس امروز در حاشیه افتتاح قرارگاه نوروزی، اظهار کرد: پلیس در ایام نوروز برای امنیت مردم از تمام توان خود استفاده می‌کند تا شهروندان با خیالی آسوده روز‌هایی شاد را سپری کنند و شاهد کاهش تصادفات نیز باشیم.

استفاده از پهپاد‌ برای نظارت بر عملکرد رانندگان در جاده‌ها

او گفت: با دستور فراجا پهپاد‌هایی برای نظارت بر عملکرد رانندگان در جاده‌ها تهیه شده است که نسبت به پارسال تعداد آن ها افزایش داشته که هم بُرد و هم ماندگاری بالایی در آسمان خواهند داشت.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه آب و هوای استان فارس باعث می‌شود که مسافران نوروزی زیادی به شهر شیراز سفر کنند، اظهار کرد: امیدواریم رانندگان با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی سفری ایمن و خوش را برای خود و دیگران به ارمغان بیاورند.

او ضمن تقدیر و تشکر از همه شهروندان استان فارس به دلیل همکاری با پلیس در سالی که گذشت، ادامه داد: زمانی که شب‌ها همه شهروندان خواب بودند خیلی از همکاران ما بدون استراحت در حال خدمت رسانی به مردم بودند که خدای ناکرده هیچ خدشه‌ای به امنیت و آسایش شهروندان وارد نشود.

فرمانده انتظامی استان فارس تصریح کرد: با افتتاح قرارگاه نوروزی از امروز ما خدمات بیشتر و ویژه‌تری به مردم ارائه می‌کنیم و بیشتر در صحنه خواهیم بود که بتوانیم آسایش خوبی برای مردم و میهمانان به ارمغان بیاوریم.

سردار حبیبی با اشاره به اینکه پلیس با کسانی که باعث تخلفات حادثه‌ساز شوند برخورد قاطع خواهد کرد، افزود: رفتن به سفر باعث خوشحالی می‌شود ولی بعضی از رفتار‌های رانندگان حادثه‌ساز که حدود ۱۰ درصد هستند این خوشحالی را از خود و دیگر رانندگان سلب می‌کنند و این تخلفات خط قرمز پلیس است.

این مقام ارشد انتظامی اضافه کرد: کسانی که در ایام نوروز خانه‌های خود را خالی می‌گذارند و به سفر می‌روند حتما توصیه‌های پلیس را مدنظر قرار دهند.

فرمانده انتظامی استان فارس به مخلان نظم و امنیت هشدار داد کسانی که قصد دارند خدای ناکرده برای مردم ایجاد ناامنی کنند قطعا پلیس مثل همیشه با قاطعیت و برابر قانون با آنان برخورد می‌کند.

او با بیان اینکه رویکرد پلیس در برخورد با روزه خواری آموزش و تذکر است، اتصریح کرد: همه شهروندان و مسافران نوروزی که به هر دلیلی در ماه رمضان قادر به روزه گرفتن نیستند باید از تظاهر به روزه خواری در ملاعام خودداری کنند در غیر این صورت برابر قانون با آنان برخورد خواهد شد.

برچسب ها: امنیت مردم ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.