حبیبی:

قوانین و جرایم رانندگی بازدارنده نیست

فرمانده انتظامی استان فارس، گفت: قوانین و جرایم رانندگی بازدارنده نیست و پلیس با برهم زنندگان امنیت جاده‌ها و شهر‌ها به شدت برخورد می‌کند.

سردار رهام بخش حبیبی ضمن آرزوی سالی پر خیر و برکت همراه با آسایش و آرامش برای همه مردم، اظهار داشت: فراجا به عنوان خدمتگزار مردم در گذشته خودش را نشان داده است.

او افزود: مجموعه انتظامی استان با برنامه‌ریزی در تعطیلات نوروزی تلاش می‌کند که آسیب کمتری به شهروندان وارد شود و مردم با آسایش و آرامش بیشتری تعطیلات را سپری کنند.

فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به اینکه طرح ترافیکی، انتظامی پلیس از ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۲ آغاز و تا ۱۵ فروردین‌ماه امسال ادامه دارد، گفت: همه کارکنان پلیس در سراسر استان در این ایام در طول شبانه روز آماده ارائه خدمات به مردم و شهروندان عزیز هستند.

حبیبی تصریح کرد: با عنایت خداوند و همکاری تمامی دستگاه‌های خدمات‌رسان از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون تلاش شده که آمار استان در حوزه سرقت، تصادفات و فوتی‌ها روند کاهشی داشته باشد.

او با بیان اینکه از دست دادن حتی یک نفر از هموطنانمان در حوادث رانندگی برایمان سخت است، گفت: بنده از همه مردم درخواست دارم که با عجله نکردن و دقت کردن به هشدار‌های پلیس خوشحالی‌شان را افزایش دهند و با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی زمینه بروز تصادفات را کاهش و از بین ببرند. 

فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به اینکه قوانین و جرایم رانندگی بازدارنده نیست و پلیس با برهم زنندگان امنیت جاده‌ها و شهر‌ها به شدت برخورد می‌کند، خاطرنشان کرد: از قانون‌گذاران درخواست داریم، نسبت به اصلاح قوانین، جرایم و تخلفات رانندگی بررسی و بازنگری لازم را داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار