استمرار طرح‌های نظم و امنیت نوروزی در جاده‌های کرمان

فرمانده انتظامی کرمان، کاهش تصادفات را مهمترین دستاورد طرح‌های نوروزی برشمرد و بر استمرار طرح‌های نظم و امنیت تا دستیابی به وضعیت مطلوب تاکید کرد.

سردار عبدالرضا ناظری در سومین کمیسیون عملیات انتظامی ضمن تحلیل طرح‌های نظم و امنیت ایام نوروز گفت: در سایه تلاش مضاعف تمامی کارکنان و مسئولان انتظامی بحمدالله شاهد کاهش تصادفات در این ایام بودیم؛ اما هنوز تا آن شاخصی که با جدیت دنبال می‌کنیم فاصله داریم.

او افزود: در همین زمینه، سردار رادان فرمانده کل انتظامی کشور چشم انداز کاهش ۶۰ درصدی را ترسیم و ابلاغ کردند که پلیس استان پهناور کرمان با طرح‌ها و تدابیری که از چند ماه قبل از عید در دست اجرا قرار داده است به این شاخص نزدیک شده؛ اما قطعا نتیجه نهایی را صرفا خود مردم و رانندگان با رعایت احتیاط کامل در تردد‌ها رقم خواهند زد.

سردار ناظری با اشاره به تلاش مضاعف مجموعه انتظامی در تمام ایام عید نوروز برای پیشگیری و کاهش سرقت‌ها نیز گفت: برای کاهش سرقت‌ها باید طرح‌ها و تدابیر جدیدی با واکاوی نوع و فراوانی این جرم و بررسی پرونده‌های سارقان و مالخران انجام بگیرد و برای سایر نهاد‌های مرتبط در ارتقای امنیت هم سهم دهی و مطالبه گری صورت بگیرد.

فرمانده انتظامی استان کرمان در بخشی از تحلیل‌های عملکردی پلیس، تحکیم مبانی حجاب و عفاف در جامعه را مطالبه عامه مردم ذکر و بیان کرد: هر چند که ممکن است یک شمار اندک، آنطور که شایسته جامعه اسلامی است به این آموزه مهم و مورد تاکید دین مبین اسلام کم توجهی داشته باشند؛ اما همواره شاهد هستیم تحکیم مبانی حجاب و عفاف در جامعه مطالبه عموم مردم از پلیس و دیگر مسئولان بوده و هست.

سردار ناظری، کاهش تصادفات را مهمترین دستاورد طرح‌های نوروزی پلیس برشمرد و گفت: در این زمینه حضور و اجرای طرح‌های ترافیکی در محور‌های پرتردد استان همچون ایام نوروز تا پایان فروردین ماه و تا هر زمان که نیاز باشد استمرار می‌یابند؛ اما همچون همیشه از عموم مردم و رانندگان می‌خواهیم برای جلوگیری از داغدار شدن خانواده‌ها و از دست رفتن عزیزی از جمع خود، هیچگاه از رعایت مقررات عبور و مرور غفلت نکنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار