مادورو:

طرح‌هایی برای انجام اقدامات تروریستی علیه ونزوئلا و مختل کردن انتخابات وجود دارد

رئیس‌جمهور ونزوئلا به سرویس‌های امنیتی این کشور در مورد احتمال وقوع حملات تروریستی هشدار داد و بر آمادگی آنها برای دفاع از امنیت ونزوئلا تأکید کرد.

نیکلاس مادورو، رئیس‌جمهور ونزوئلا امروز سه‌شنبه به نیروهای مسلح ملی بولیواری و سازمان‌های اطلاعاتی و ضدجاسوسی این کشور ابلاغ کرد که آمادگی کامل خود را حفظ کنند.

طبق گزارش المیادین، مادورو در یک برنامه تلویزیونی، نقشه های تروریستی طراحی شده توسط لئوپولدو لوپز، رقیب تبعیدی و آلوارو اوریبه ولز، رئیس جمهور سابق کلمبیا برای حمله به ونزوئلا را محکوم کرد.

مادورو گفت: اطلاعاتی دارم مبنی بر اینکه لئوپولدو با تروریست‌های دیگری مانند آلوارو اوریبه ویلز ملاقات کرده و آنها در حال آماده شدن برای حمله به ایالت زولیا (شمال غربی ونزوئلا) هستند.

رئیس جمهور ونزوئلا افزود: ما باید از صلح، ثبات و امنیت در ونزوئلا دفاع کنیم، این تروریست‌ها نخواهند توانست به خرابکاری در کشور ما اقدام و تلاش کنند تا بهبود اقتصادی و انتخابات دموکراتیک ما را که در ۲۸ جولای برگزار می‌شود، مختل کنند.

پیش از این، مادورو با اشاره به فشار‌های خارجی برای تاثیرگذاری بر انتخابات ریاست جمهوری این کشور، توطئه چینی آمریکایی‌ها و راستگرا‌ها علیه انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ را محکوم کرده بود.

رئیس جمهور ونزوئلا با رد فشار بر کشورش گفت: نه به باج خواهی، نه به تهدید، نه به خشونت، نه به امپراتوری آمریکای شمالی.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار