۴۷ داروخانه ایام نوروز در زنجان فعال است

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی زنجان گفت: در ایام نوروز ۴۷ داروخانه شامل ۳۴ داروخانه شبانه روزی و ۱۳ داروخانه روزانه به مسافران و هم استانی ها خدمت رسانی خواهند کرد.

حسین دین‌محمدی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی زنجان با بیان اینکه ۴۷ داروخانه ایام نوروز در زنجان فعال است گفت: بر این اساس، ۲۲ داروخانه شبانه‌روزی در مرکز استان، ۱۲ داروخانه در شهرستان‌ها، ۶ داروخانه روزانه در زنجان و ۶ داروخانه در شهرستان‌ها خدمات ارائه می‌کنند.

وی اضافه کرد: ۱۳ بیمارستان، ۱۶ درمانگاه شبانه ‌روز، تمامی مراکز جامع سلامت شهری و روستایی و پایگاه های اورژانس استان در ایام تعطیل نوروز به شهروندان، ارائه‌ خدمات خواهند کرد.
دین‌محمدی با اشاره به فعالیت ۱۶ مرکز خدمات جامع سلامت شهری و ۶۴ مرکز خدمات جامع سلامت روستایی در ایام نوروز، افزود: همچنین ۱۲ مرکز خدمات جامع سلامت شبانه‌روزی در شهرهای با جمعیت زیر ۲۰ هزار نفر خدمات ارایه می دهند.
وی خاطرنشان کرد: در مرکز استان، کلینیک شفیعیه به همراه ۱۲ درمانگاه شبانه‌روزی اعم از درمانگاه‌های شهدای گمنام بسیج، فرهنگیان، قائم، فارابی، امام علی(ع)، سینا، هلال‌احمر، شهید مطهری، دی، پاستور، رازی و اشراق دایر خواهند بود.

به گفته این مسوول،۲۲ آزمایشگاه و ۲۸ مرکز دارای خدمات دندانپزشکی ایام تعطیل نوروز در استان فعالیت خواهند کرد و همچنین چهار مرکز جامع خدمات دندانپزشکی نیز شامل ۲ مرکز در زنجان (شفیعیه و امیرکبیر)، یک مرکز در ابهر و یک مرکز در خدابنده فعال خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد:۶۴ پایگاه اورژانس شهری و جاده‌ای و یک پایگاه اورژانس هوایی به منظور مدیریت حوادث و سوانح در طول ایام تعطیل نوروز در سطح استان خدمت‌رسانی می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.