وزش باد نسبتاشدید مهمان آخرین روز زمستان کرمانی ها

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی کرمان گفت: برای امروز وزش باد شدید و بارش پراکنده باران در برخی مناطق استان پیش بینی می‌شود.


فهیمه راستی با اعلام اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان صاف تاکمی ابریست، گفت:برای امروز در مناطق شمال، مرکز وغرب استان رگبار و رعد و برق و در برخی مناطق وزش باد شدید به همراه گردوخاک پیش بینی می‌شود.

وی افزود:همچنین برای امروز و فردا در نیمه غربی، شمال و جنوب شرقی استان وزش باد نسبتا شدید به همراه گردوخاک است.

وی گفت:بیشینه سرعت باد در روز چهارشنبه بیشتر است که در این روز وقوع طوفان شن، خیزش گردوخاک، کیفیت هوا و غبار آلود بودن و غلظت هوا را شاهد هستیم لذا رانندگان قبل از تردد در محور‌های مواصلاتی ازکرمان به یزد، کرمان به خراسان جنوبی و کرمان به سیستان و بلوچستان به دلیل اختلال تردد از وضعیت جاده‌ها مطلع شوند.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان افزود: برای روز‌های پنج شنبه جوی نسبتا پایدار و آرام در سطح استان پیش بینی می‌شود واز اواخر وقت روز جمعه افزایش ابر و وزش باد همراه با گردوخاک در مناطق شمال، عرب و جنوب شرقی که باعث کاهش کیفیت هوا در ایم مناطق می‌شود دوراز انتظار نیست.

راستی گفت: همچنین از نظر دمایی صبح چهارشنبه کاهش محسوس دما را داریم.

 وی افزود: ریگان در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۳۵ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین و لاله زار با دمای ۴درجه سانتیگراد خنک‌ترین مناطق استان کرمان به ثبت رسیده اند.

راستی حداقل دمای امروز شهر کرمان را۱۰ درجه سانتیگراد اعلام کرد و بیان داشت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۲۶ درجه سانتیگراد می‌رسد.

برچسب ها: پیش بینی ، حداقل دما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار