جوی نسبتا آرام بر آسمان کرمان

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: برای امروز جوی نسبتا آرام در سطح استان پیش بینی می‌شود.

 فهیمه راستی با اعلام اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان صاف تاکمی ابریست، گفت:برای امروز جوی نسبتا آرام در سطح استان کرمان پیش بینی می‌شود.

وی افزود:از فردا بعدازظهر با ورود سامانه بارشی به استان بارش باران را در مناطق غرب و مرکز شاهد هستیم.

راستی بیان داشت:همچنین برای روز‌های سه شنبه و چهارشنبه در نیمه غربی، شمال و جنوب شرقی استان وزش باد نسبتا شدید به همراه گردوخاک است.

وی گفت:بیشینه سرعت باد در روز چهارشنبه بیشتر است که در این روز وقوع طوفان شن، خیزش گردوخاک، کیفیت هوا و عبار آلود بودن هوا و غلظت هوا را شاهد هستیم لذا رانندگان قبل از تردد در محور‌های مواصلاتی ازکرمان به یزد، کرمان به خراسان جنوبی و کرمان به سیستان و بلوچستان به دلیل اختلال تردد از وضعیت جاده‌ها مطلع شوند.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان افزود: برای روز‌های پنج شنبه و جمعه جوی نسبتا پایدار در سطح استان پیش بینی می‌شود و همچنین از نظر دمایی روند افزایشی دما را داریم.

راستی گفت: منوجان در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۳۴ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین و لاله زار با دمای صفر درجه سانتیگراد خنک‌ترین مناطق استان کرمان به ثبت رسیده اند.

وی حداقل دمای امروز شهر کرمان را۸ درجه سانتیگراد اعلام کرد و بیان داشت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۲۴ درجه سانتیگراد می‌رسد.

برچسب ها: هواشناسی ، پیش بینی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار