دستور رژیم صهیونیستی برای تخلیه بیمارستان الشفا

ارتش رژیم صهیونیستی دستور تخلیه بیمارستان الشفا و مناطق مجاور آن در منطقه خان یونس را صادر کرد.

رژیم صهیونیستی طی ۱۶۴ روز گذشته زیرساخت ها، خانه‌های مسکونی، مدارس، مساجد و حتی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی غزه را بمباران کرده است. نظامیان این رژیم بار‌ها به دلایل مختلف اقدام به یورش به بیمارستان‌های این باریکه و کشتار غیرنظامیان کرده اند. 

به گزارش الجزیره، طی یک ساعت اخیر ارتش اسراییل اقدام به رها سازی برگه‌هایی بر فراز غزه کرده است که از مردم می‌خواهد بیمارستان الشفا و اطراف آن در غرب خان یونس را تخلیه کنند. 

اواخر امروز سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرده بود نیازی به تخلیه این بیمارستان نیست، اما دستور فعلی حاکی از آن است که این رژیم برنامه‌ای جدید در سر دارد. 

اواخر ماه دسامبر سال جاری میلادی بود که رژیم صهیونیستی با ادعای استقرار مرکز فرماندهی حماس در بیمارستان الشفا، به این بیمارستان حمله و اقدام به تخریب بخش‌های مختلف آن کرده بود. 

شبکه الجزیره نیز امروز از دستگیری اسماعیل القول، خبرنگار خود مستقر در بیمارستان الشفا از سوی نظامیان صهیونیست خبر داد. این شبکه با صدور بیانیه‌ای خواستار آزادی فوری و بدون شرط این خبرنگار شد. 

رسانه‌های خبری از دستگیری دستکم ۸۰ نفر در حمله نظامیان رژیم صهیونیستی به بیمارستان الشفا خبر می‌دهند. 

ارتش رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه‌ای از تیراندازی از داخل بیمارستان به نظامیان این رژیم خبر داد. در این بیانیه آمده است: یکی از نظامیان ما در حمله به بیمارستان الشفا جان خود را از دست داد. 

با کشته شدن این نظامی ۲۰ ساله، شمار تلفات نظامیان صهیونیست از زمان حمله زمینی به غزه در ۲۷ اکتبر به ۲۵۰ تن رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۷ ۲۸ اسفند ۱۴۰۲
خدا به دادشان برسه...
آخرین اخبار