لفاظی جدید وزیر خارجه صهیونیست‌ها درباره حمله به رفح

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی ادعا کرد این رژیم از جنگ در غزه دست نمی‌کشد و به رفح نیز حمله خواهد کرد.

یسرائیل کاتس، وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی تمایل این رژیم برای پرداخت بهای بازگشت اسرا در نوار غزه را تایید و اعلام کرد که بدون ورود ارتش صهیونیستی به رفح پیروزی حاصل نمی‌شود.

براساس گزارش اسپوتنیک، روز یکشنبه، روزنامه یدیعوت آحارونوت به نقل از کاتس نوشت: موضوع اسرا اولویت اصلی وزارت امور خارجه است و ما برای آن تلاش می‌کنیم، اما پیشنهادات میانجی‌ها بسیار پیچیده است.

کاتس افزود: البته ما تاوان آزادی افراد اسیر را خواهیم پرداخت، اما واضح‌ترین خط قرمز این است که اسرائیل با توقف جنگ موافقت نخواهد کرد. وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی درباره حمله به رفح گفت: واضح است که این اتفاق خواهد افتاد، بدون ورود به رفح نمی‌توان به پیروزی دست یافت.

روز جمعه گذشته، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، طرح‌هایی را برای ارتش این رژیم برای انجام حمله نظامی به شهر رفح در جنوب نوار غزه تایید کرد. چند روز پیش مقامات نظامی صهیونیستی اعلام کردند: عملیات ارتش در خان یونس در جنوب نوار غزه در شرف پایان است و انتظار می‌رود ارتش در روز‌های آینده درباره حمله احتمالی به رفح تصمیم گیری کند. این مقامات ادعا کردند که  هنوز چند هدف در منطقه باقی مانده است و انتظار می‌رود نیرو‌ها در روز‌های آینده به آنها برسند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار