دستگیری عاملان مجروحیت مامور پلیس در آخرین چهارشنبه سال

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری عاملان مجروحیت مامور پلیس در آخرین چهارشنبه سال خبر داد.

سرهنگ " علی قاسم پور" رئیس پلیس پیشگیری تهران اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، ماموران کلانتری ۱۶۱ ابوذر تهران در خیابان مستقر بودند که به یک باره مورد حمله نارنجک‌های دست ساز ۷ نفر سوار بر موتورسیکلت در روز چهارشنبه آخر سال قرار گرفتند.

وی افزود:در این زمان یکی از نارنجک‌ها به کلاه ایمنی یکی از ماموران اصابت کرده و باعث مجروحیت وی از ناحیه صورت و چشم شده و به سرعت در جهت مداوا به بیمارستان فارابی انتقال پیدا کرد.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: هر ۷ نفر متهم بعد از ارتکاب به این عمل غیر انسانی به سرعت با موتورسیکلت‌های خود متواری شدند. 

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران کلانتری ۱۶۱ ابوذر با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی و اقدامات اطلاعاتی، در نهایت هویت و مخفیگاه متهمان را در کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی کردند. 

سرهنگ قاسم پور گفت: پس از دستگیری و انتقال متهمان به کلانتری در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر صدمه زدن به مامور قانون و توزیع و ساخت مواد منفجره اعتراف کردند و از مخفیگاه متهمان مقدار چهار و نیم کیلوگرم مواد منفجره کشف شد. 

وی تصریح کرد: ۵ نفر از متهمان با دستور قضائی روانه زندان شدند و ۲ نفر از متهمان برای تحقیقات بیشتر تحت نظر قرار گرفتند.

سرهنگ قاسم پور در پایان خاطر نشان کرد: با مخلان نظم و امنیت جامعه به خصوص کسانی که به ماموران وظیفه شناس آسیب وارد میکنند به جد برخورد خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۷ ۲۷ اسفند ۱۴۰۲
چند روز که آب خنک خوردن و شلاق نوش جان کردن می‌فهمن مردم بازیچه دستشون نیستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۶ ۲۷ اسفند ۱۴۰۲
این احمقا به ماشین آتیش نشانی هم ترقه زدن
آخرین اخبار