ستاد خدمات سفر استان اردبیل آماده استقبال از مسافران نوروزی است

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردبیل گفت: ستاد خدمات سفر استان آماده استقبال از مسافران نوروزی است.

حسن محمدی ادیب گفت: طبق بازدیدهای نظارتی متعددی که انجام شده، همه مراکز اقامتی و تاسیسات گردشگری استان اردبیل با هماهنگی تشکل‌های مربوطه، اقدامات لازم را برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی انجام داده‌ و جهت استقبال از مهمانان نوروزی آماده اند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردبیل افزود: با هماهنگی دستگاه‌های مربوطه مراکز خدمات بین‌راهی، نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی استان در طول ایام نوروز ۱۴۰۳ فعال خواهند بود و نظارت‌های مستمر بر فعالیت این واحدها از سوی ستاد خدمات سفر انجام می‌شود.

او با اشاره به اقدامات انجام گرفته توسط شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، گفت: برای آماده‌سازی فضاهای شهری و روستایی به ویژه در مناطق گردشگرپذیر با همکاری شهرداری‌ها و دهیاری‌ها رفت و روب و تنظیف شهری به منظور استقبال از نوروز ۱۴۰۳ انجام شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل افزود: هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های مختلف مانند بانک‌ها، دانشگاه علوم پزشکی و آموزش و پرورش به منظور ارائه خدمات و اطلاع رسانی از مراکز خدمات‌رسان انجام شده است تا گردشگران نوروزی مشکلی نداشته باشند.

محمدی ادیب با اشاره به همزمانی عید نوروز و ماه مبارک رمضان، گفت: هماهنگی‌های لازم برای رعایت شئون ماه مبارک رمضان و معرفی مراکز پذیرایی دارای مجوز برای استفاده گردشگران انجام شده است و مساجد و نمازخانه‌های استان نیز آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی هستند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار