دستگاه‌های اجرایی اردبیل آماده استقبال از مسافران نوروزی هستند

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل گفت: هماهنگی‌های لازم با تمامی دستگاه‌های اجرایی و خدماتی استان برای استقبال از مسافران نوروزی انجام شده است.

مهدی خدمتی در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان همچنین از آغاز اجرای طرح استقبال از بهار در این استان خبر داد و افزود: ایام عید نوروز و سفر‌های نوروزی بهترین فرصت برای معرفی بیشتر ظرفیت‌های شهر و جذب گردشگر است بنابراین تلاش می‌کنیم در این مدت میزبان خوبی برای مسافران باشیم.

او افزود: با توجه به تقارن عید نوروز با ماه مبارک رمضان، دستگاه‌های مرتبط استان اردبیل کشیک‌هایی را برای ارائه خدمات به مردم مشخص کرده‌اند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل بیان کرد: گروه‌های راهداری نیز در محور‌های مختلف استان اردبیل مستقر و آماده ارائه خدمات به مردم و مسافران هستند.

در این جلسه همه دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران استان اردبیل از جمله دستگاه‌های خدمات‌رسان، امدادی، بیمارستانی، انتظامی، پلیس راه، فرودگاه، راه و شهرسازی، صنعت، معدن و تجارت، علوم پزشکی و هواشناسی اقدامات و برنامه‌ریزی‌های خود را تشریح کردند.

استان اردبیل با یک میلیون و ۲۸۰ هزار نفر جمعیت و ۱۲ شهرستان در شمال ایران واقع شده است و به داشتن مناطق طبیعی، تاریخی، مذهبی و اقتصادی یکی از مقاصد مهم گردشگران داخلی و خارجی محسوب می‌شود.

جاذبه‌های تاریخی همچون مجموعه تاریخی شیخ صفی‌الدین اردبیلی، بقعه شیخ حیدر، بازار تاریخی و مساجد اردبیل، مجموعه‌های طبیعی همچون چشمه‌های آبگرم در شهر‌های سرعین، مشگین شهر، خلخال، نیر، جنگل‌های فندقلو، قله سبلان، دریاچه‌های نئور و شورابیل، پل‌های معلق مشگین‌شهر، هیر، پیرتقی، پیست اسکی آلوارس از جاذبه‌های گردشگری استان اردبیل است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.