رشد ۳۰۰ درصدی کسب رتبه‌های سه رقمی کنکور کرمانی ها

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان از رشد ۳۰۰ درصدی کسب رتبه‌های سه رقمی توسط دانش آموزان استان کرمان در کنکور ۱۴۰۲ خبر داد.

رضا رضایی در جلسه تبیین فعالیت‌ها و برنامه‌های آموزش متوسطه آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان با بیان اینکه نگاه مردم و مسئولان کشوری به استان کرمان بعد از شهادت شهید سلیمانی ویژه و خاص است گفت: بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با مردم کرمان مبنی بر «نخبه پروری مردم کرمان» رسالت آموزش و پرورش استان را سخت کرد و همه باید در راستای تحقق این مهم تلاش کنیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان افزود: در جایگاهی که هستیم کم کاری بر اساس آیه شریفه «وَیْلٌ لِلْمُطَفِّفِینَ» ممنوع است، زیرا کم کاری در نظام تعلیم و تربیت عواقب غیر قابل جبرانی را برای کشور و جامعه در پی دارد.

رضایی از آموزش و پرورش به عنوان سرمایه دار‌ترین دستگاه اجرایی کشور در حوزه‌های مختلف انسانی و املاک نام برد و گفت: دانش آموزان به عنوان آینده سازان کشور مهمترین سرمایه آموزش و پرورش هستند.

وی با اشاره به تجزیه و تحلیل فعالیت‌های آموزشی مدارس متوسطه استان در زمینه امتحانات نهایی، جشنواره نوجوان و جوان خوارزمی، المپیاد‌های علمی اظهارکرد: این تحلیل به صورت درس به درس، کلاسی، مدرسه ای، منطقه‌ای و استانی در طول سال تحصیلی انجام می‌شود تا با شناخت کامل فرصت‌ها و تهدید‌ها در راستای ارتقا کیفیت فعالیت‌های آموزشی و پرورشی گام برداریم.

رضایی با اشاره به رشد ۱۰۰ درصدی کسب رتبه‌های دو رقمی در کنکور سراسری ۱۴۰۲ از رشد ۳۰۰ درصدی رتبه‌های سه رقمی دانش آموزان استان در کنکور ۱۴۰۳ خبر داد.

برچسب ها: کنکور ، آموزش و پرورش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار